Performancing Metrics

نمی‌توانم تغییری در برنامه بازی‌ها ایجاد کنم | اتاق خبر
کد خبر: 372394
تاریخ انتشار: 4 مهر 1395 - 18:13
سیمئونه:
سرمربی اتلتیکومادرید نمی تواند در برنامه تعیین شده لالیگا تغییری ایجاد کند.

دیگو سیمئونه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اتلتیکو مادرید یکشنبه در هفته ششم لالیگا به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می رود. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: نمی‌دانم برابر بارسلونا نتیجه عالی گرفتیم یا نه اما در نوکمپ نتیجه خوبی به حساب می آمد. دوباره به ویسنته کالدرون ورزشگاه خودمان باز می گردیم و به حمایت هودارانمان نیاز داریم. بازی سختی پیش رو داریم. با توجه به تجربه ای که داشتیم در این دیدار به مشکل برخواهیم خورد. دپورتیوو جز تیم هایی است که بسته بازی می کند. 

سرمربی اتلتیکومادرید درباره تیم خود اظهار کرد: این تیم نسبت به فصل های گذشته جوان تر است. نیکلاس گایتان و کوین گامیرو به تجربه تیم مان اضافه می‌کنند. گروه خوبی داریم و این به قدرت تیم می‌افزاید.
سیمئونه وضعیت فیلیپه لوییس را خوب عنوان کرد و افزود: شرایط بازی را دارد. تنها چیزی که برایم اهمیت دارد یک ورزشگاه پر از تماشاگر و ارائه بازی همیشگی مان است.

اتلتیکو در بین ۳۲ تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا تنها تیمی است که یکشنبه بازی دارد. بقیه تیمها روز جمعه و یا شنبه بازی خود را برگزار می کنند. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: به ما گفتند بازیتان یکشنبه عصر برگزار می شود. من به عنوان یک مربی نمی توانم کاری در این زمینه انجام دهم.

سیمئونه در مورد یان اوبلاک (دروازه بان تیم) گفت: در تاریخ باشگاه دروازه بانان بزرگی حضور داشتند. اوبلاک خیلی خوب و در حال پیشرفت است و می خواهد بهتر شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید