Performancing Metrics

رونی بازیکن مورد علاقه من است و به او اعتماد دارم | اتاق خبر
کد خبر: 372402
تاریخ انتشار: 4 مهر 1395 - 19:28
مورینیو:
سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری بعد از دیدار با لسترسیتی شرکت کرد و بار دیگر به دفاع از وین رونی پرداخت.

مورینیو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، منچستریونایتد در اولین دیدار از هفته ششم لیگ برتر با نتیجه ۴ بر یک قهرمان دوره قبل این رقابت ها را در اولدترافورد با شکست سنگینی روبرو کرد.
ژوزه مورینیو در نشست خبری بعد از دیدار با لسترسیتی گفت: رونی بازیکن بزرگی برای من، برای باشگاه و برای این کشور است. او بازیکن مورد علاقه من است و به او اعتماد کامل دارم و چیز دیگری برای بیان ندارم. طبیعی است که رونی خوشحال باشد چون تیمش به برد رسید.
مورینیو اضافه کرد: بازی خیلی خوبی ارائه دادیم چهار گل به ثمر رساندیم ولی مهاجم اول ما گل نزد. با این حال ایبرا فوق العاده بود. کاملا فوق العاده بود و از عملکرد او کاملا راضی هستم. او نقش عمده ای در شروع حملات ما داشت و فشار زیادی روی مدافعان حریف ایجاد کرد. من هم از نتیجه و هم از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم. بازی کردن آن هم به این شکل، برابر لسترسیتی کار آسانی نیست.
سرمربی پرتغالی در پایان گفت: نیمه دوم قصد داشتیم بازی را کنترل کنیم و در صورت امکان باز هم گلزنی کنیم. اما رانیری نقشه ما را خوانده بود و ترجیح داد تا از سنگین تر شدن شکست جلوگیری کند. شدت حملات و تحرک بازیکنان در بازی امروز کاملا مناسب بود. فصل قبل نتوانسته بودیم لسترسیتی را ببریم ولی تا اینجای فصل دو بار موفق به این مهم شدیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید