Performancing Metrics

نمایشگاه بین المللی تلکام آغاز به کار کرد | اتاق خبر
کد خبر: 372446
تاریخ انتشار: 4 مهر 1395 - 11:01
هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.

اتاق خبر: هفدهمین نمایشگاه ایران تلکام صبح امروز با هدف عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصین کشور و تولیدکنندگان داخلی به مدت 4 روز آغاز به کار کرد. همچنین ارائه اطلاع‌رسانی درباره آخرین دستاوردهای طرح‌های خارجی در زمینه صنعت مخابرات و فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوری‌های روز کشورمان از اهداف این نمایشگاه است.

گفتنی است موضوعاتی از قبیل نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مخابراتی ، ارتباطی وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده‌ها و تجارت الکترونیک ، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی اعم از انواع آنتن و کابل های مخابراتی ، تجهیزات ماهواره‌ای ، سنجش و اندازه‌گیری ، تکنولوژی ارتباطات ماهواره‌ای ، سیستم‌های ارتباطات کابلی و سیستم‌های دریافت و ارسال ماهواره‌ای از موضوعات اصلی این دوره از نمایشگاه است.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه 220 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 95 شرکت خارجی در فضایی بالغ بر 32 هزار مترمربع فعالیت خواهند کرد.

همچنین نمایندگانی از 22 کشور اسپانیا، اسلوونی ، امارت متحده عربی، انگلیس ، آفریقای جنوبی، آلمان ، جمهوری چک ، چین ، روسیه ، ژاپن ، سوئد ، فرانسه و فنلاند ، یونان ، کانادا ،‌ قزاقستان ، ایرلند جنوبی ، هلند ، هند ، کویت و لهستان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که با رشد 19 درصدی حضور شرکت‌های خارجی همراه است.

گفتنی است این نمایشگاه از 4 تا 7 مهرماه از ساعت 9 صبح لغایت 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر است.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید