Performancing Metrics

قدردانی 158 نماینده مجلس از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک | اتاق خبر
کد خبر: 372581
تاریخ انتشار: 5 مهر 1395 - 15:32
158 نماینده مجلس در بیانیه‌ای با حمایت از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک از تلاش‌های ارزنده و زحمات طاقت‌فرسای ورزشکاران و مربیان سختکوش آنان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، غلامرضا کاتب عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز (یک‌شنبه) مجلس، بیانیه حمایت تعدادی از نمایندگان از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک را به شرح زیر قرائت کرد:

«حضور پرشور در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس و درخشش جوانان این مرزو بوم در میادین علمی و ورزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیام‌آور آینده‌ای روشن و امیدبخش و بالندگی نظام برآمده از اسلام ناب محمدی (ص) در این سرزمین است.

اینک در پایان رویدادهای مهم ورزش المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و به مناسبت حمایت از قهرمانان و پهلوانان و حضور بانوانی که نشاط و موفقیت زنان ایرانی را همواره با اصالت‌های دینی و فرهنگی به نمایش گذاشتند، بر خود فرض می‌دانیم از تلاش‌های ارزنده و زحمات طاقت‌فرسای ورزشکاران و مربیان سختکوش آنان و همچنین برنامه‌ریزی خوب وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون‌های ورزشی و مدیران ورزشی تقدیر و تشکر کنیم.

مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف در خصوص درگذشت قهرمان ملی‌پوش و جانباز سرافراز کشور آقای بهمن گلبارنژاد که در مسابقات دوچرخه‌سواری پارالمپیک ریو جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و موجب تألم جامعه ورزش شد، این موضوع را به کاروان شهدای منا و خانواده محترمشان تسلیت می‌گوییم.

همچنین مراتب قدردانی و سپاس خود را از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که همواره با پیام‌های دلگرم‌کننده مشوق و پشتیبان معنوی فرزندان این مرزوبوم در میادین ورزشی بوده‌اند را، اعلام می‌کنیم.»

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید