Performancing Metrics

همشیک در ناپولی 100 گله شد | اتاق خبر
کد خبر: 372593
تاریخ انتشار: 5 مهر 1395 - 16:19
هافبک اسلواک ناپولی با گلزنی در بازی برابر کیه‌وو به رکورد 100 گل برای تیمش دست یافت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ناپولی موفق شد در هفته ششم لیگ ایتالیا با دو گل برابر کیه‌وو به برتری برسد تا اختلاف خود را با یوونتوس صدرنشین به عدد یک برساند. مارک همشیک ستاره اسلواک ناپولی در این بازی یک گل برای تیمش به ثمر رساند تا به رکورد 100 گل با پیراهن ناپولی دست یابد.

همشیک بعد از این بازی گفت: ّآنچه که به دنبال آن بودیم، رسیدن به سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست یافتیم. شاید می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم و نتیجه بهتری کسب کنیم ولی با در نظر گرفتن اینکه بازی‌های فشرده زیادی داریم، این نتیجه خوب بود.

همشیک درباره به ثمر رساندن صدمین گل با پیراهن ناپولی گفت: از به ثمر رساندن این گل خوشحالم ولی به آنچه قبل از بازی فکر می کردم، کسب سه امتیاز بود. حالا با خیال راحت به لیگ قهرمانان اروپا فکر خواهیم کرد.

مانولو گابیادینی همچنین موفق شد اولین گل فصل را به ثمر برساند و نمایش های ضعیف خود را به دست فراموشی بسپارد. همشیک درباره این بازیکن و گلی که به ثمر رساند نیز اضافه کرد: برای او خیلی خوشحالم. شایعات زیادی درباره او وجود داشت. خیلی خوشحالم که در زمین مسابقه توانست حرف هایش را بزند. تیم خوبی هستیم و بازیکنان خوبی در ترکیب  داریم و می‌توانیم در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم. نتیجه فصل قبل می تواند برای ما درس باشد. باید بتوانیم تا پایان برای کسب نتیجه مطلوب تلاش کنیم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید