Performancing Metrics

پایبندی به اصول انقلاب اسلامی در همه امور لازم است | اتاق خبر
کد خبر: 372627
تاریخ انتشار: 5 مهر 1395 - 18:50
مرتضی بانک در دیدار خانواده‌های دو تن از شهدای نهاد ریاست جمهوری:
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: انگیزه شهدا، استقرار اسلام ناب محمدی (ص) و حفظ نظام و مملکت اسلامی بود

اتاق خبر: مرتضی بانک همزمان با هفته دفاع مقدس، با خانواده شهیدان احمد عبدالحمیدی و جمال محمدخواه از شهدای دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و از جانفشانی‌ و رشادت‌های شهدا و همچنین صبر و فداکاری خانواده آنان قدردانی کرد.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه شهیدان در دوران دفاع مقدس هیچگاه به دنبال پست و مقام و جایگاه نبودند، گفت: انگیزه شهدا، استقرار اسلام ناب محمدی (ص) و حفظ نظام و مملکت اسلامی بود و خون شهدا کشور را در برابر صدامیان بیمه کرد و ما نیز با ادامه راه آنان، می‌توانیم این راه را به سرانجام برسانیم.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، پایبندی به اصول انقلاب اسلامی را در همه امور لازم و ضروری دانست و گفت: اگر امروز جایگاه والا در آخرت می‌خواهیم، باید از ارزش‌ها حراست کنیم.

وی تصریح کرد: همه مردم و مسئولان و حتی معاندین نظام در برابر شهدا و ایثارگران سر خم می‌کنند و همواره به فکر و نیت آنان احترام می‌گذارند.

بانک در این دیدار اظهار داشت: شهدا سرمایه‌های بی‌بدیل و جاودان کشور هستند و باید از این سرمایه‌ها به نحو مطلوب در پیشبرد اهداف نظام اسلامی استفاده کنیم.

در این دیدارها که با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اهداء لوح تقدیر از خانواده این شهدا تجلیل کرد.

خانواده شهیدان احمد عبدالحمیدی و  جمال محمدخواه نیز خاطراتی از سجایای اخلاقی، صبر، فداکاری و ایثارگری شهیدان خود بیان کردند.

شهید احمد عبدالحمیدی در سن 17 سالگی در عملیات  کربلای 5 در شلمچه و شهید محمدخواه در سن 20 سالگی در عملیات فتح المبین در شوش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

منبع: ایسنا

955103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید