Performancing Metrics

نمایشگاه پاریس میزبان اسکوتر برقی بی ام و | اتاق خبر
کد خبر: 372639
تاریخ انتشار: 5 مهر 1395 - 19:18
دو نوع مختلف از این اسکوتر تولید شده که سقف قدرت هردو ۴۸ اسب بخار می‌باشد. اما حداقل قدرت تولید شده توسط یکی ۱۵ و دیگری ۲۶ اسب بخار است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  caranddriver، در کنار نسخه GT جدید سری ۳ و i3 با برد بیشتر، بخش موتور سیکلت بی ام و نیز اسکوتر برقی سی اولوشن رو برای نمایشگاه ۲۰۱۶ پاریس آماده کرده است. به نظر می‌رسد این اسکوتر برقی چیزی معادل i3 در دنیای خودرو باشد؛ نه فقط به خاطر طراحی لبه دار آن با زوایای تیز بلکه بخاطر استفاده از فناوری باتری های جدید i3.

اسکوتر برقی بی ام و

اسکوتر برقی بی ام و

دو نوع مختلف از این اسکوتر تولید شده که سقف قدرت هردو ۴۸ اسب بخار می‌باشد. اما حداقل قدرت تولید شده توسط یکی ۱۵ و دیگری ۲۶ اسب بخار است. مسافت قابل پیمایش توسط نمونه پرقدرت تر ۹۹ مایل و با حداکثر سرعت ۸۰ مایل در ساعت می‌باشد. این درحالی است که برد نسخه دوم ۶۲ مایل و با حداکثر سرعت ۷۵ مایل در ساعت است.

اسکوتر برقی بی ام و

اسکوتر برقی بی ام و

با توجه به افزایش طول سیم شارژ فضای در نظر گرفته شده برای بار کمتر شده اما در عوض یک نگهدارنده گوشی هوشمند به صورت سفارشی قابل نصب خواهد بود.

اسکوتر برقی بی ام و

اسکوتر برقی بی ام و

این در واقع دومین نسل از اسکوتر سی اولوشن می‌باشد. نسل اول آن در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد که عرضه جهانی چندان گسترده ای نداشت و به صلاحدید روی اولیمولر، مدیر بخش موتورسیکلت بی ام و به طور کلی در آمریکا عرضه نشد تا نسل جدید آن که به زودی در پاریس رونمایی خواهد شد برای اولین بار وارد بازار آمریکا شود. اینکه نسخه آمریکایی از برد و قدرت متفاوتی برخوردار خواهد بود یا نه هنوز مشخص نیست اما گفته شده است این اسکوتر در اواخر ۲۰۱۷ و به عنوان مدل ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

منبع : اخبار خوردو

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید