Performancing Metrics

انجام کامل تعهدات دولت | اتاق خبر
کد خبر: 372687
تاریخ انتشار: 5 مهر 1395 - 11:00
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه اتوبان شهید همت تا نوروز باید تکمیل شود، گفت: تعهد مالی دولت در خصوص این پروژه کامل انجام می شود.

اتاق خبر: محمدباقر نوبخت در بازدید از پروژه های عمرانی استان که صبح دوشنبه انجام شد، اظهار کرد: تسریع در پروژه اتوبان شهید همت مد نظر همه مردم قرار دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته باید می توانستیم گره ترافیکی از جنوب کرج را برطرف کنیم، تصریح کرد: این خواسته مردم باید محقق شود.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم باید در سال جاری از این جاده استفاده کنند، گفت: با توجه به اینکه اجرای این کار به اعتبارات لازم نیاز دارد و به سبب تغییر در سهم بودجه دولت روند اتمام پروژه تسریع پیدا می کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به سرعت عمل پیمانکار در پیشبرد پروژه اعتماد داریم اما پیمانکار باید موارد مد نظر دولت که در روند تسریع پروژه تاثیرگذار است را مورد توجه قرار دهد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: پیمانکار مشکلات را بررسی و رفع عنوان کند.

نوبخت افزود: با توجه به گشایش حاصل شده در بخش مالی، انتظار داریم حتی با بهره برداری یک باند، مردم بتوانند در نوروز از این جاده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تعهد مالی دولت کامل انجام می شود، اضافه کرد: امید است شاهد بهره برداری پروژه و استفاده مردم به سهولت در ایام نوروز باشیم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: با توجه به اینکه آمادگی سازمان برنامه بودجه برای پرداخت هزینه های مربوط به این پروژه امری قطعی است، نباید نحوه پرداخت نقدی یا غیر نقدی آن محور اصلی توجه واقع شود چراکه گاهی طرحی دارای اعتبار مشخصی نیست و وضعیت مبهم و غیرمشخصی دارد اما این طرح متفاوت بوده و اراده دولت بر تامین اعتبار این پروژه است.

نوبخت با اشاره به اینکه همه ما هدف مشترکی را دنبال می کنیم، بیان کرد: سهولت رفت و آمد مسافران از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه مسئله جان مردم در میان است و ترافیک و خستگی ناشی از آن تصادف در ادامه مسیر را به دنبال دارد.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد:  این پروژه ای استثنایی است و باید تلاش شود تا در اسفندماه سال جاری به بهره برداری برسد، در این راستا سازمان برنامه بودجه استان البرز باید بیش از پیش فعال باشد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید