Performancing Metrics

حمایت خواننده زن از سیاهپوستان آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 372733
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 01:08
کاترینا بیانسه ، خواننده زن سیاهپوست آمریکایی با پخش کلیپی بسیار متفاوت و کاملا سیاسی حمایت خود را از جنبش‌های حقوقی سیاهان در مقابل خشونت و تبغیض نژادی علیه سیاهپوستان اعلام کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایران این خواننده همچنین با پوشیدن لباس‌ها و موهایی که نشان از سنت‌ها و ریشه‌های سیاهاپوستان دارد، به آنها ادای احترام کرد. این اولین موضع‌گیری بیانسه در آهنگ و کلیپ و کنسرت‌هایش نیست و پیش از این نیز با فمینیست‌ها ابراز همدردی کرده بود. اما کلیپ جدید او که روز شنبه و یکشنبه پخش شد، سیاسی‌ترین کلیپش به شمار می‌آید. این خواننده همچنین به مدت دو سال بود که به خبرنگاران اجازه مصاحبه نداده بود تا اینکه به تازگی با نیویورک تایمز درباره کلیپ جدیدش گفت‌وگو کرد.

گاردین نیز یادآوری کرده که فوریه ماه جشن تاریخی سیاهپوستان ایالات متحده و همچنین زمان فستیوال‌های «ماردی گراس» در نیواورلئان است که بسیار اهمیت دارد. لازم به ذکر است که بیشتر سیاهپوستان سالروز تولد دو قربانی خشونت پلیس، ترایون مارتین و ساندرا بلاند را که در صورت زنده بودن 21 و 29 ساله می‌شدند، روز یکشنبه همزمان با پخش این کلیپ جشن گرفتند.

منبع:جام جم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید