Performancing Metrics

یک قصه اجتماعی درباره جانبازانی که فراموش شده‌اند | اتاق خبر
کد خبر: 372734
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 01:13
شیواخسرو مهر از پایان بازی در فیلم سینمایی ˝نیمکت˝ و اجرای دو نمایش خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، شیوا خسرو مهر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون  درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی "نیمکت" به کارگردانی خانم فلورا سام را به پایان رساندم و تا جایی که اطلاع دارم این فیلم در حال تدوین است تا به جشنواره فیلم فجر برسد.

وی درباره نقش خود در این فیلم سینمایی نیز عنوان کرد: برای سومین بار است که با خانم سام و آقای اوجی همکاری دارم. در این فیلم با محمدرضا شریفی‌نیا و امین زندگانی همبازی هستم. "نیمکت" یک قصه اجتماعی است درباره جانبازانی که متأسفانه با وجود زحماتی که برای این مرزو بوم کشیده‌اند، این روزها نادیده گرفته می‌شوند و فراموش شده‌اند.

بازیگر"قلب یخی" در ادامه به سایر فعالیت‌های خود اشاره کرد و گفت: در حوزه تئاتر مشغول تمرین دو نمایش همزمان هستم. یکی نمایشی است که برای جشنواره خمسه آماده می‌شود. در این نمایش که نوشته پیمان دانشمند است، خودم علاوه بر کارگردانی بازی هم می‌کنم و در کنار من خانم معصومه عزیز محمدی و آقای علی غلامی نیز حضور دارند. قصه درباره دو مادر و یک پسر است و قصه بازگشت پسری است که بعد از 18 سال از جبهه بازگشته است و نگاه متفاوت دو مادر به بازگشت پسرشان پس از این همه سال را روایت می‌کند.

خسرومهر در ادامه اظهار کرد: نمایش بعدی نیز بر اساس "کتاب شازده کوچولو" اگزوپری است که با هنرجویان خودم و دوستان مشغول تمرین آن هستیم که به دلیل موزیکال بودن بعد از محرم و صفر به روی صحنه می‌رود. در این نمایش علاوه بر هنرجویانم روزبه اختری در نقش خلبان، حمیدرضا نوری در نقش پادشاه حضور دارند و دکتر امید طالب پور نیز مشاور کارگردان هستند.

وی در خاتمه گفت: علاوه بر این‌ها چند پیشنهاد دیگر هم دارم که مشغول بررسی آن‌ها هستم.

منبع:هنرانلاین

نظرات
ADS
ADS
پربازدید