Performancing Metrics

الیور استون: می‌خواهم در مورد هیلاری کلینتون شیطان صفت فیلم بسازم! | اتاق خبر
کد خبر: 372745
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 02:13
همه می ترسند و مک کارتیسم جدیدی در آمریکا به راه افتاده است. به جای اینکه بگویند تو منتقد آمریکا هستی می گویند تو ضد آمریکایی هستی. منتقد آمریکا بودن ایراد نیست.

به گزارش اتاق خبر، الیور استون که این روزها برای نمایش فیلم جدیدش «اسنودن» به جشنواره زوریخ رفته، در حاشیه جشنواره و در کنفرانس زوریخ سامیت حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.

 
استون در این نشست اعلام کرد هیچ استودیوی بزرگی از ما حمایت نکرد و ساختن اسنودن به اندازه خود فیلم داستان‌های زیادی داشت. مشکل الان خودسانسوی است، همه می ترسند و مک کارتیسم جدیدی به راه افتاده است. به جای اینکه بگویند تو منتقد آمریکا هستی می‌گویند تو ضد آمریکایی هستی. منتقد آمریکا بودن ایراد نیست.
وقتی سیستم ایالات متحده نیاز به اصلاحات دارد، هنرمندان باید از آن انتقاد کنند. او در پاسخ به سئوال خبرنگاران که از او پرسیدند آیا در آینده فیلمی در مورد ترامپ خواهد ساخت پاسخ دارد چرا فیلم ترامپ را بسازم؟ در مورد دیوانه ها که فیلم نباید ساخت . باید در مورد شیطان صفتان فیلم بسازم و چرا فیلم هیلاری کلینتون شیطان صفت نه؟! می گویند من به سراغ شخصیت های زن نمی روم ولی فکر می کنم باید با این خانم یک برخورد درست و حسابی صورت بگیرد. 
 
مشرق
نظرات
ADS
ADS
پربازدید