Performancing Metrics

نمایشگاه‌ تلکام فرصت خوبی برای معرفی پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور است. | اتاق خبر
کد خبر: 372808
تاریخ انتشار: 5 مهر 1395 - 16:40
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گفت: این نمایشگاه‌ فرصت خوبی برای معرفی پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور است.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی تصریح کرد: با توجه به تغییر ماهیت پست‌بانک‌ایران به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT، بایستی بتوانیم توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه بانک را در اینگونه نمایشگاه به نحواحسن به هموطنان معرفی کنیم.
صباغی تصریح کرد: با توجه به اینکه پست‌بانک‌ایران تنها بانکی است که در این نمایشگاه حضور دارد لازم است که دستاوردها و فعالیت‌های این بانک بویژه در حوزه ICT به صورت ویژه به بازدیدکنندگان معرفی شود.
همچنین وی با حضور در غرفه اختصاصی این بانک در سالن 8و9، پذیرای بازدیدکنندگان و پاسخگوی سئوالات آنان شد.
غلامرضا خاکسار مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس‌های رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی نیز ضمن همراهی دکتر صباغی در این بازدید و تقدیر از خدمات پست‌بانک‌ایران گفت: این بانک منشأ توسعه روستائی و مناطق محروم کشور است و به خوبی خدمت‌رسانی ان در این مناطق نمایان است.
گفتنی است: مهندس مهری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست نیز به اتفاق هیأت همراه از غرفه پست‌بانک ایران در این نمایشگاه بازدید نمود‌

نظرات
ADS
ADS
پربازدید