Performancing Metrics

ناراحتی رونالدو از تعویض اتفاقی عادی بود | اتاق خبر
کد خبر: 372867
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 10:26
زیدان:
سرمربی رئال مادرید ناراحتی مهاجم پرتغالی‌اش از تعویض را اتفاقی عادی عنوان کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید فرداشب (سه‌شنبه) در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در آلمان به مصاف بروسیا دورتموند می‌رود.

زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: دورتموند تیم خوبی است و خوب بازی می‌کند. با تغییر بازیکنان فلسفه باشگاه عوض نشده است. ما رئال مادرید هستیم و همیشه می‌خواهیم پیروز شویم. به تغییر سیستم فکر نمی‌کنم. گذشته‌ها گذشته است. بازی فرداشب متفاوت و سخت است، اما سعی خواهیم کرد بازی مورد نظرمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم.

کریستیانو رونالدو پس از تعویض در دیدار مادرید و لاس پالماس عصبانی شد و امروز مشخص شد در هنگام عصبانیت چه حرف‌هایی بر زبان آورده است. سرمربی فرانسوی در این‌باره اظهار کرد: همه‌چیز عادی پیش می‌رود. تنها رونالدو از تعویض ناراحت نمی‌شود، همه بازیکنان این گونه‌اند. ما به بازی فرداشب فکر می‌کنیم. من برای خوبیِ بازیکن تصمیم می‌گیریم. چیزی تغییر نخواهد کرد. آرام هستم. من مسخره نیستم و رونالدو بازیکن باهوشی است. 

سرمربی مادرید درباره دروازه بان اصلی تیمش در بازی با دورتموند گفت: فردا خواهید فهمید. نمی‌توانم به این سوال پاسخ بدهم. با دروازه‌بان‌ها صحبت کرده‌ام و از افکارم آگاه هستند. مهم‌تر از همه این است که هردو آماده هستند. دروازه‌بان سوم تیم نیز آماده است.

زیدان دو تساوی پیاپی را اتفاقی عادی عنوان کرد و افزود: ابهامی به وجود نیامده است. در شرایط خوبی به سر میبریم. این در حالی است که کسی دوست نداشت چهار امتیاز را از دست بدهد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید