Performancing Metrics

تاج: تیم ملی نوجوانان، آینده فوتبال بزرگسالان است | اتاق خبر
کد خبر: 372868
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 10:34
در پی حضور رئیس فدراسیون فوتبال در هند
مهدی تاج، علی کفاشیان، دکتر علیرضا اسدی به همراه امید جمالی عصر امروز (دوشنبه) از اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان بازدید کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون در ابتدا ضمن قدردانی و تشکر از حمید علیدوستی، سرمربی سابق نوجوانان خطاب به عباس چمنیان گفت: قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر آسیا و صعود به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ را به شما تبریک می‌گویم.

وی سپس رو به بازیکنان این تیم اظهار کرد: آینده فوتبال کشور از آن شماست و فردای تیم ملی بزرگسالان را شما نوجوانان می‌سازید. فعالیت و حمایت از فوتبال نوجوانان ساختن آینده است و به هیچ عنوان هزینه محسوب نمی‌شود .

وی در ادامه افزود: ویژگی مثبت تیم شما این است که پس از آنکه نیمه اول دیدار با عربستان را واگذار کردید، به شرایط مسابقه برگشته و توانسته‌اید آن دیدار را سه بر دو به سود خود به پایان برسانید.

رئیس فدراسیون در ادامه با اشاره به دیدار بعدی تیم ملی گفت: کره شمالی حریف بعدی شماست و بایستی با نشان دادن شایستگی‌های خود، از سد آن بگذرید و من این توانایی را در شما می‌بینم.

تاج در ادامه اظهار کرد: با توجه به بضاعت فدراسیون تا همین جا هم برای شما پاداش مناسبی پرداخت می‌شود و برای مسابقه فینال هم برای شما پاداش در نظر گرفته خواهد شد. شما با باید با نشان دادن شایستگی‌های خود آینده فوتبال کشور را از آن خود کنید.

وی در پایان افزود: تیم ملی فوتبال نوجوانان در شب عیدغدیر و با عنوان کاروان غدیر به این مسابقات اعزام شده و امیدواریم بتوانیم آخرین دیدار خود را در مسابقه فینال این رقابت‌ها پیش از ماه محرم به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید