Performancing Metrics

نخستین کافه سینمای کشور در اصفهان | اتاق خبر
کد خبر: 372946
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 19:00
رئیس امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: نخستین کافه سینمای کشور، با منظره بی نظیر رودخانه زاینده‌رود و ۳۳ پل در سینما ساحل اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، سیدمصطفی حسینی پیش از ظهر شنبه پس از بازدید شهردار اصفهان از سینما ساحل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سینما ساحل اصفهان پس از بازسازی به شکل چهار سالن سینمایی و یک کافه سینما بازسازی میشود.

وی با بیان اینکه در کافه سینما چترهای حرارتی رونده برای زمستان استفاده می شود و در تابستان و شب‌ها نیز سینما روباز است، ابراز داشت: در این سالن ۲۰۰ نفره از پردیس سینمایی ساحل، مخاطبان در حین خوردن غذا می‌توانند فیلم‌ تماشا کنند و صدا از طریق هدفون وایرلس به مخاطبان منتقل می‌شود.

رئیس امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان بیان داشت: کافه سینما دارای دو سانس هشت و نیم تا ۱۰ و ۱۰ تا ۱۲ شب برای اکران فیلم است و صبح‌ها نیز برنامه‌هایی مانند نقالی، شاهنامه خوانی، نقد فیلم و تئاتر بر روی سن آن اجرا می‌شود.

وی نمونه این سینما را در کشور بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: رودخانه زاینده رود و ۳۳ پل اصفهان در منظره این سالن سینمایی قرار می‌گیرد که چنین منظره ای در دنیا نیز بی نظیر است.

حسینی ابراز داشت: برای طراحی نمای سینما ساحل نیز با میراث فرهنگی اصفهان هماهنگی شده است به گونه‌ای که آجرهای مشابه ۳۳ پل برای سینما استفاده می شود.

وی در ارتباط با قیمت فیلم‌های ویژه یا سینماهای خاص در اصفهان بیان داشت: امسال در سینماهای اصفهان حتی برای فیلم «فروشنده» که‌ بلیت آن در تهران و شهرستان‌ها تا ۱۲ هزار تومان افزایش داشت شاهد افزایش قیمت نبودیم و حتی روند سالیانه افزایش قیمت بلیت نیز در اصفهان اجرا نشده است.

مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید