Performancing Metrics

برگزاری جلسه تقدیر از ایثارگران ایمیدرو | اتاق خبر
کد خبر: 372992
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 14:32
جلسه تقدیر و پاسداشت از ایثارگران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور رییس هیات عامل این سازمان برگزار شد.

اتاق خبر: در این نشست که جمعی از ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و رییس شورای فرهنگی ایمیدرو، حضور داشتند، مهدی کرباسیان،‌ ساختن ایرانی آباد، توسعه اشتغال و رفع محرومیت در کشور را نوعی جهاد در عرصه اقتصادی کشور دانست.

مهدی کرباسیان افزود: شهدا از گرانبها ترین داشته های خود گذشتند و با از خودگذشتگی خود سبب ایجاد آسایش و امنیت برای این مرز و بوم شدند به همین دلیل وظیفه ما است که تلاش خود را برای رونق اقتصادی و توسعه به کار گیریم.

رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به نتایج گفت و گوی ایران و برجام خاطر نشان کرد: ارتقای نقش اقتصادی و سیاسی انقلاب اسلامی باعث شد ایران بتواند حقوق مسلم خود را تنهایی از قدرت های بزرگ دنیا،  طلب کند.

وی به اقدامات انجام شده این سازمان اشاره و تاکید کرد: حتی اگر پروژه ای یک روز زودتر راه اندازی شود گامی در جهت کاهش محرومیت ها، خدمت به مردم و سپاس از ایثارگرانی است که از خود را فدای دین و کشور کردند.

رییس هیات عامل ایمیدرو یادآور شد: خوشبختانه این سازمان هیچ طرح معطل و راکد ندارد و تمامی آن ها یا فعال شده اند یا مراحل انتهایی اجرا برای افتتاح را طی می کنند.

رییس شورای فرهنگی ایمیدرو نیز در این نشست اظهار داشت: امروزه حیات جمهوری اسلامی در دستان خانواده های شهدا،  ایثارگران و جانبازان است.

حجت الاسلام اخلاقی نیا با تاکید بر اینکه طبق آیات قرآن کریم،‌ شهدا با از خود گذشتگی، زندگی آفرین هستند افزود: حفظ و صیانت از حیات این کشور نیز بر عهده خانواده های شهدا است.

مدیر دفتر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدور نیز دراین جلسه گفت: جهاد با نابرابری اقتصادی و محرومیت، تکلیف امروز مسوولان است.

شمس الدین سیاسی راد ادامه داد: امام(ره)،‌ بر کفرستیزی و فقرزدایی تاکید بسیار داشت بنابراین باید در مسیر مبارزه با فساد و تبعیض احساس تکلیف دینی و اخلاقی کنیم تا بتوانیم جامعه ای سالم و به دور از محرومیت بسازیم.

 منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید