Performancing Metrics

عرضه اولیه ۱۲میلیون سهم یک شرکت لبنی فردا در فرابورس | اتاق خبر
کد خبر: 373002
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 14:51
تعداد ۱۲ میلیون سهم شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان فردا(چهارشنبه) در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می شود.

اتاق خبر: تعداد 12میلیون سهم شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان با نماد معاملاتی  غگلستا در روز چهارشنبه(7 مهرماه جاری) در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می شود.

در این عرضه اولیه 6 میلیون سهم به فرایند کشف قیمت و 6 میلیون سهم به معامله گران برخط(آنلاین) اختصاص داده شده و محدودیت خرید هر کارگزاری به همراه تمامی شعب نیز 60 هزار سهم درنظر گرفته شده و به صندوق های سرمایه گذاری هم هیچ سهمیه ای اختصاص نیافته است.

گفتنی است؛ شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در سال 1364 در گرگان و به مساحت 10 هکتار و زیربنای 1500 متر تاسیس شده و هم اکنون با 159 نیروی انسانی، دارای ظرفیت اسمی 350 تن شیر در روز است.

همچنین اولین سود سال مالی اسفند جاری غگلستا  با 13 درصد افزایش نسبت به سود 638 ریالی سال گذشته، 722 ریال بوده و در عملکرد سه ماه اول سال 33 درصد سود محقق شده است.

این گزارش می‌افزاید؛ عرضه اولیه 12 میلیون سهم شرکت شیر پگاه گلستان در حالی فردا به عنوان دهمین شرکت جدید سال از طرف سهامدار عمده واصلی یعنی صنایع شیر ایران (با مالکیت 99 درصدی) در بازار دوم معاملات فرابورس انجام می شود که از ابتدای سال جاری تا به امروز شرکتهای کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان، انرژی امید تابان هور، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، آتیه داده پرداز، دامداری تلیسه نمونه و کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان به همراه شرکت بورسی واسپاری ملت با عرضه اولیه سهام وارد بازار شده‌اند.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید