Performancing Metrics

حمایت تونی کروس از رونالدو | اتاق خبر
کد خبر: 373059
تاریخ انتشار: 7 مهر 1395 - 04:22
ستاره آلمانی رئال مادرید به حمایت از هم تیمی پرتغالی خود پرداخت و داستان ناراحتی و خشم او را ساخته و پرداخته رسانه ها اعلام کرد.

تونی کروس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کریستیانو رونالدو در فصل جاری عملکرد خوبی با رئال مادرید نداشته است. او در لالیگا سه بازی برای رئال به میدان رفته و تنها توانسته یک گل به ثمر برساند.

تعویض شدن رونالدو در دیدار برابر لاس پالماس و ناراحتی این بازیکن پرتغالی از تصمیم زین الدین زیدان باعث شده است تا در چند روز اخیر، حرف و حدیث های زیای به وجود بیاید.

تونی کروس پس از این اتفاق‌ها به ستایش از رونالدو پرداخت و اظهار کرد:  عصبانیت و ناراحتی رونالدو داستانی است که روزنامه خلق کردند. رسانه ها عادت دارند مسائل را بزرگ‌تر از آن چیزی که وجود دارد به تصویر بکشند. رونالدو بازیکنی بسیار حرفه ای است. غیر ممکن است یک بازیکن در 60 دیداری که در میدان حضور پیدا می‌کند، بتواند در یک سطح باشد.

ستاره آلمانی رئال مادرید در پایان صحبت‌هایش درباره بازی برابر بوروسیا دورتموند هم گفت: همه ما می دانیم بازی بسیار سختی پیش رو داریم. دورتموند فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار می دهد و گل های زیادی به ثمر می رساند. این یکی از سخت ترین دیدارهای ماست. رئال مادرید برابر هر تیمی که بازی کند، سبک خاص خود را خواهد داشت و به آن پایبند است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید