Performancing Metrics

من هم از نتایج سایپا ناراحتم | اتاق خبر
کد خبر: 373071
تاریخ انتشار: 7 مهر 1395 - 06:28
فرکی:
سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید او هم همچون مدیر عامل باشگاه از نتایج به دست آمده ناراحت است.

حسین فرکی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین فرکی درباره شکست سایپا مقابل صبای قم، اظهار کرد: علی‌رغم بازی خوبی که انجام داده بودیم، متحمل شکست شدیم. ما می‌توانستیم آن بازی را ببریم، اما این اتفاق رخ نداد. پس از شروع تعطیلات لیگ هم چند روزی به بازیکنانم استراحت دادم و از روز شنبه مجددا تمریناتمان را شروع کردیم تا خودمان را برای جام حذفی آماده کنیم.

او در ادامه ‌اضافه کرد: اطلاعات خوبی از تیم فوتبال بادران به دست آورده‌ایم و امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دهیم و پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره ناراحتی مدیرعامل باشگاه از  نتایج تیمش، گفت‌: هم من هم اعضای کادرفنی و هم بازیکنان مثل مدیرعامل باشگاه از نتایج به دست آمده ناراحت هستیم، اما به‌ هر حال تلاش می کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری را در آینده بگیریم. ما تا به امروز تمام تلاشمان را انجام داده بودیم، اما نتوانستیم نتایج دلخواه را بگیریم.

فرکی در ادامه درباره دیدار تیم‌ ‌ملی ایران مقابل ازبکستان هم، گفت‌: ایران، ازبکستان و کره جنوبی مدعیان اصلی صعود از این گروه هستند. به‌ هر حال ما کار بسیار سختی در تاشکند مقابل ازبکستان پیش‌رو داریم. این را بدانید که تا به امروز مقابل تیم‌هایی قرار گرفته‌ایم که مدعی صعود نبودند و اگر می‌خواهیم از گروه خودمان به جام جهانی صعود کنیم باید در دو دیدار پیش رو نتایج خوبی بگیریم. فکر می‌کنم کسب شش امتیاز بسیار ایده‌آل و خوشحال کننده است، اما چهار امتیاز هم بد نیست. به‌ هر حال مساوی  کردن در تاشکند نتیجه‌ بدی برای فوتبال ایران محسوب نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان اضافه کرد: من امیدوارم به مانند بازی‌ قبلی ایران مقابل قطر همه دست به دست هم بدهند و امید را به تیم‌ ‌ملی بیاورند تا بتوانیم در دو دیدار سخت پیش‌رو به پیروزی برسیم. به‌ هر حال بازی مقابل کره جنوبی در روزی برگزار می‌شود که شاید خیلی‌ها به ورزشگاه نیایند، اما من امیدوارم که ورزشگاه آزادی در دیدار مقابل کره جنوبی پر از تماشاگر شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید