Performancing Metrics

نشان دادیم بهترین تیم هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 373088
تاریخ انتشار: 7 مهر 1395 - 09:28
ناصر شهنازی:
سرمربی تیم ملی والیبال ب گفت: هر بازیکنی به میدان آمد بهترین عملکرد را از خود نشان داد و ثابت کردیم که یک بهترین تیم هستیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ناصر شهنازی پس از صعود شاگردانش به دیدار نهایی پنجمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: باور کنید همه بازیکنان می‌دانستند که مسابقه امروز با ژاپن نسبت به دیدار دور مقدماتی متفاوت است.

او با بیان اینکه ژاپن تیم بسیار خوبی است و والیبال خوب بازی می کند، تصریح کرد: بازیکنان این تیم در زمین خیلی خوب زحمت می کشند.

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران ادامه داد: متاسفانه در ابتدای این مسابقه رضا قرا پشت خط زن اصلی تیم با آسیب دیدگی روبرو شد و دست ما بسته شد.

وی تاکید کرد: پنجمین مسابقه این تورنمنت را پشت سر گذاشتیم و برای همه تیم ها شرایط سخت است، ملی پوشان ایران با این شرایط برنده شدند چون با جان و دل بازی می کنند. هفت ماه با این بازیکنان زندگی کردیم و وابستگی زیادی نسبت به هم داریم و بازیکنان امروز ثابت کردند، همدیگر را خیلی دوست دارند. در بدترین شرایط مسابقه هم هر بازیکنی به زمین آمد، بهترین عملکرد را داشت و نشان دادیم که یک تیم هستیم و برای همین به پیروزی رسیدیم.

او در پایان گفت: از تمام عوامل کنار تیم و همه بازیکنان تشکر می‌کنم و این پیروزی را به خانواده بازیکنان تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید