Performancing Metrics

«هشت و نیم دقیقه» در کلانتری/ احتمال پخش در شب‌های پاییز | اتاق خبر
کد خبر: 373166
تاریخ انتشار: 7 مهر 1395 - 20:59
گروه تولید سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید بعد از پایان ضبط در کارخانه‌ای حوالی کرج به کلانتری واقع در مینی سیتی می‌روند.

به گزارش اتاق خبر، سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید این روزها در کارخانه‌ای حوالی شهر قدس در جاده مخصوص مقابل دوربین رفته است.

در این سکانس‌ها شبنم قلی خانی، سام درخشانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، مرتضی علی آبادی، بهرنگ علوی، بهرام ابراهیمی بازی کرده‌اند.

همچنین تولید و تدوین به صورت همزمان انجام شده و به مرز 80 درصد رسیده است.

از لوکیشن‌های این سریال می‌توان به دادسرا، خیابان ظهیرالدوله حوالی شمیرانات، یوسف آباد، خانه‌ای در دربند، رستورانی در سعادت آباد و ... اشاره کرد.

گروه تولید بعد از پایان ضبط، راهی سطح شهر تهران می‌شوند و سکانس‌های مربوط به کلانتری واقع در مینی سیتی را با حضور بازیگرانی چون شبنم قلی‌خانی، بهرنگ علوی، الهه حصاری، مهری آل آقا، مزدک رستمی ضبط می‌کنند. همچنین در روزهای آینده خانه فرزین واقع در شمیرانات لوکیشن گروه خواهد بود و بهرنگ علوی، بهرام ابراهیمی، سام درخشانی در این لوکیشن بازی می‌کنند.

گروه تولید سریال «هشت و نیم دقیقه» تا روزهای پایانی مهرماه مشغول به ضبط خواهند بود و به احتمال فراوان این سریال در روزهای پائیز بروی آنتن خواهد رفت.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به: سام درخشانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، الهه حصاری، بهرنگ علوی، مزدک رستمی، مرتضی علی آبادی و مرتضی زارع اشاره کرد.

عوامل دیگر این سریال عبارتند از: ایمان توکلی دستیار  یک کارگردان، علیرضا رنجبران مدیر تصویربرداری، یاسر رمضانی صدابردار، علی خلیلی مدیر تولید، بهنود یخچالی آهنگساز، شهرام خلج طراح گریم، امید صالحی عکاس، سعید اسدی طراح صحنه، نازنین توسلی طراح لباس، هاشم علی اکبری مدیر برنامه ریزی،‌ سید مسعود مهدوی مدیر تدارکات.

 سریال «هشت و نیم دقیقه» با نام قبلی «یکتا» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو  با نویسندگی گروه نویسندگان (علی دادرس، آزیتا ایرایی،آقای پایدار) یک ملودرام خانوادگی 26 قسمتی است.

این سریال با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد. پیش‌بینی زمان پخش این سریال از شبکه دو سیما، پاییز امسال در نظر گرفته شده است. همچنین موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می‌کشد.

منبع:فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید