Performancing Metrics

34 هکتار زمین دولتی از زمین خواران مازنی بازپس گرفته شد | اتاق خبر
کد خبر: 373181
تاریخ انتشار: 7 مهر 1395 - 23:42
فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت :در سال جاری افزون بر 34 هکتار زمین دولتی از زمین خواران این خطه شمال بازپس گرفته شد.

اتاق خبر:سردار سید محمود میرفیضی روز چهارشنبه در آستانه هفته ناجا( نهم تا 16 مهرماه)در گفت و گو با خبرنگاران ارزش ریالی زمین هایی که از دست زمین خواران خارج و به املاک دولتی برگشت را افزون بر 960 میلیارد ریال اعلام کرده است.
وی تعداد پرونده تشکیل شده در حوزه زمین خواری را در این استان در سال جاری حدود 35 فقره برشمرد.
سردار میرفیضی گفت که درنیمه نخست سال جاری کشف زمین خواری در مازندران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 40 درصد رشد داشته است.
*** رشد 16 درصدی کشف کلاهبرداری
فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: در سال جاری کشف کلاهبرداری در این استان در مقایسه با مدت مشابه 16 درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرد : در این مدت 51 فقره پرونده کلاهبرداری در مازندران به ارزش 467 میلیارد ریال تشکیل و اموال مال باختگان به مردم تحویل شده است.
به گفته وی 78 درصد از پرونده های کلاهبرداری تشکیل شده در نیروی انتظامی در سال جاری منجر به کشف شده است ودر مجموع نرخ جرم در مازندران روند کاهشی داشته است.
سردار میرفیضی کاهش 17 درصدی تشکیل پرونده ها در پاسگاه ها و کاهش 22 درصدی تماس مردم با پلیس 110 را دلیلی برای صحت کاهش نرخ جرم در این استان اعلام کرد.
وی مهمترین نگرانی در حوزه جرم زدایی در مازندران را کاهش سن جرم اعلام کرد که براین اساس 90 درصد از جرایم در این استان مربوط به جوانان 15 تا 39 سال است.
** اجرای 100 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در هفته ناجا در استان
فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت که همزمان با هفته ناجا ( نهم تا 16 مهرماه) 100 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این خطه شمال کشور اجرا می شود.
سردار میرفیضی اظهارداشت :این برنامه ها برای تحقق شعار ارتقاء سلامت اجتماعی، افزایش امنیت اجتماعی ، معرفی دستاوردهای ناجا و افزایش مقبولیت این نیرو نزد مردم انجام می شود.
وی مهمترین برنامه های عملیاتی در این هفته را شامل اجرای طرح های ترافیکی، پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ، برپایی چادرهای امدادی و رزمایش ناجا اعلام کرد.
وی اضافه کرد : نیروی انتظامی با اجرای این برنامه ها به دنبال بیان دستاوردهای ناجا به مردم و پاسخگویی به مطالبات مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی جامعه است.
فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت که نیروی انتظامی خود را پاسخگوی مطالبات مردم می داند و تمام برنامه های خود را برای ایجاد اعتماد عمومی با رویکرد مشارکت مردم انجام می دهد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید