Performancing Metrics

احتمال بازنشستگی کارلوس توس از فوتبال در پایان فصل | اتاق خبر
کد خبر: 373253
تاریخ انتشار: 8 مهر 1395 - 09:51
مهاجم سابق منچسترسیتی و یوونتوس از احتمال بازنشستگی‌اش در سال 2016 خبر داد.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کارلوس توس که در حال‌ حاضر در بوکاجونیورز در آرژانتین توپ می زند، از شرایط بازی در کشورش راضی نیست و معتقد است فشارهای زیاد روی او باعث شده تا به فکر بازنشستگی در پایان سال بیفتد.

اخیرا  کارلوس توس با داور مسابقه در لیگ آرژانتین درگیری پیدا کرد و با سه جلسه محرومیت روبرو شد. بعد از این اتفاق رسانه‌ها به شدت از این بازیکن انتقاد کردند و همین‌ها باعث شد تا توس از شرایطش در بوکاجونیورز راضی نباشد.

کارلوس توس گفت‌: محرومیت من از طرف رسانه‌ها بود نه از سوی کمیته‌ رقابت‌های لیگ آرژانتین. آنها بودند که من را محروم  کردند. وقتی ما مساوی می‌کنیم، برایمان بحران ایجاد می‌شود ولی برای مابقی تیم‌ها از جمله ریورپلاته این طور نیست. در همه شرایط همه چیز برای آنها خوب پیش می‌رود. از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم ولی از حواشی که در آرژانتین برایم ایجاد شده است، به هیچ وجه راضی نیستم.

او در پایان گفت‌: یکی دیگر از مسائلی که در آرژانتین من را اذیت می‌کند، بی‌برنامگی است. در اروپا شما می دانید کدام روز با کدام تیم بازی دارید ولی در این جا در آرژانتین وقتی دوشنبه بازی می کنید، نمی دانید که بازی بعدی‌تان در چه روزی است. این موضوع شرایط را خیلی سخت است. به بازنشستگی در پایان فصل فکر می‌کنم و ممکن است تصمیم بگیرم از فوتبال خداحافظی کنم.

کارلوس توس 76 بازی نیز برای تیم‌ ‌ملی آرژانتین انجام داده است.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید