Performancing Metrics

رهبری مثل همیشه در لحظات بحرانی به کمک نظام آمدند | اتاق خبر
کد خبر: 373281
تاریخ انتشار: 8 مهر 1395 - 15:13
گرمابی با اشاره به بیانات رهبری:
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در درس خارج فقه گفت: رهبری مثل همیشه در لحظات بحرانی به کمک نظام آمدند.

اتاق خبر: حمید گرمابی با بیان این‌که «رهبری مثل همیشه در شرایطی که جامعه نیاز دارد وارد عرصه شدند و نظر صریح خود را بیان کردند»، اظهارکرد: به فرموده خود رهبری این فرمایشات برای جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه و ثبات در انتخابات پیشرو گفته شد.

وی ادامه داد: متاسفانه شرایط پیش هنگام تبلیغاتی آغاز شده بود که خود یک خلاف آشکار و عامل ایجاد تنش و دوقطبی شدن جامعه بود که رهبری صلاح دیدند زودتر موضع خود را روشن کنند تا جامعه بیش از این به سمت تنش پیش نرود. درست است که تنها یک شخص مورد خطاب مستقیم مقام معظم رهبری قرار گرفته است، اما پشت این شخص یک جریان و جبهه وجود دارد که در بعضی موارد از او تبعیت می‌کند، امیدوارم آن جریان نیز این پیام را به روشنی از رهبری گرفته باشند و با اتخاذ تصمیم درست از دو قطبی کردن جامعه جلوگیری کنند.

وی با ابراز خوشنودی از این رهنمود مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اگر فرمایشات رهبری نبود ممکن بود با نزدیک شدن به فضای انتخاباتی تنش‌ها افزایش پیدا کرده و این قضیه برای کشور مشکل ساز شود، اما خوشبختانه ایشان قبل از ایجاد مشکل جلوی ایجاد آن را گرفتند.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: امیدوارم در این ماه‌ها که کشور نیاز به تمرکز بر موضوعات اقتصادی دارد، این‌گونه مسائل جلوی فعالیت‌های اقتصادی را نگیرد و دولت بتواند در مدت باقی مانده فعالیت‌های اساسی برای برطرف کردن معیشت مردم انجام دهد.

مبنع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید