Performancing Metrics

«استیو مک‌کویین» با «بیوه‌های سارق» بازمی‌گردد | اتاق خبر
کد خبر: 373323
تاریخ انتشار: 8 مهر 1395 - 22:34
کارگردان دارنده جایزه اسکار برای فیلم «دوازده سال بردگی» در اقتباسی از یک سریال بریتانیایی سال ۱۹۸۳ فیلمی هیجانی با عنوان «بیوه‌زنان سارق» خلق کرده است.

به گزارش اتاق خبر، «ویولا دیویس» در فیلم «بیوه‌های سارق» به کارگردانی «استیو مک‌کویین» ظاهر می‌شود. این فیلم با اقتباس از سریالی با همین نام که در سال 1983 در بریتانیا ساخته و پخش شده بود خلق گردیده است.

استیو مک‌کویین و گیلین فلاین فیلم‌نامه «بیوه‌های سارق» را بر اساس «لیندا لاپلانته» شخصیت اقتباسی مظنون سرقت نوشته‌اند. داستان این فیلم در مورد چهار زن سارق است که به صورت مسلحانه دست به سرقت می‌زنند و در این کار از یادداشت‌های همسرانشان راهنمایی می‌گیرند.

این فیلم اولین فیلم مک‌کویین بعد از برنده شدن جایزه اسکار سال 2014 برای فیلم «12 سال بردگی» است. احتمال می‌رود «جنفر لارنس» در این فیلم همبازی ویولا دیویس باشد.

استیو مک‌کویین همچنین اعلام کرده که قصد دارد فیلمی در مورد «پل رابسون» فعال سیاسی، خواننده و هنرپیشه سیاه‌پوست آمریکایی بسازد. ویولا دیویس همچنین تابستان امسال در فیلم «گروه انتحاری» که از فیلم‌های پرفروش فهرست باکس‌آفیس به‌شمار می‌رود، ایفای نقش کرده است.

منبع:فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید