Performancing Metrics

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی | اتاق خبر
کد خبر: 373338
تاریخ انتشار: 9 مهر 1395 - 02:08
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند. چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان هنر، ورزش، سیاس

با نام و یاد خدا و عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان و بزرگواران به استقبال سیصد و بیستمین شماره از سری مطالبمان میرویم. ممنون از اینکه امروز هم ما را لایق نگاه هایتان دانسته اید.

 
"من دریاچه ارومیه هستم"؛ کمپینی که قبلا درباره آن صحبت کرده ایم ولی ارزش این را دارد که باز به آن اشاره کرده و از شما خواهش کنیم که به آن بپیوندید. مطمئناً حمایت های شما میتواند این دریاچه ی بی تکرار را به چرخه حیات بازگرداند. اگر خواهش ما چاره ساز نیست، روی استاد رضا کیانیان را زمین نیاندازید. حتما میدانید که اگر یک میلیون امضا برای این کمپین جمع شود سازمان ملل خود را موظف خواهد دانست که نهایت تلاش خود را برای احیای دریاچه ارومیه بکار گیرد. برای آشنایی با جزئیات بیشتر درباره این کمپین میتوانید به صفحه استاد کیانیان مراجعه کنید.
 

عکس مربوط به توضیحات استاد کیانیان درباره این کمپین در برنامه خندوانه دیشب است. 

 

 

 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (320) 
 

عکسی بدون حامی از حمید جان حامی، یکی از ابرصداهای پاپ که گرفتار سکوتِ کم کاری و بی اقبالی این روزهاست. 
 
 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (320) 
 

دو ستاره تکرار نشدنیِ سینما و موسیقی در کنار هم یکی از تاریخی ترین عکس های چهره ها در این دو سال و اندی را خلق کرده اند. دو اعجوبه ای که سینما و موسیقیِ ایران بدون آن ها هیچگاه معنی نمی یافت! 
 
 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (320) 
 

سلفی حمید خان فرخ نژاد با اساتید و دانشجویان عزیز در مراسم شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه تهران. از قرار معلوم بچه های دانشکده هنر را به مراسم راه نداده اند، و یا در لوکیشنی به دور از دوربین ها و انظار مسئولین نشانده شده اند! آبروی یک دانشگاه است، کم چیزی نیست! 
 
 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (320) 
 

عکس یادگاری عارف لرستانی با منزل استیجاری پیکاسو در پاریس که چند ماهی در آنجا زندگی کرد ولی نتوانست بر سر پول شارژ با صاحبخانه به توافق برسد و از آنجا به خانه ای دیگر رفت! (دوش حمام هم چکه میکرد و روی اعصابِ پابلو بود.)
 
 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (320) 
 

 
تینا پاکروان و زهیر یاری، آمنه و اصلانِ سریال ماندگار "سال های مشروطه" در یک ساندویچی که با اسمش قلبِ سینما را هدف رفته است! یاد سریال های وزین و خوش ساختِ محمدرضا ورزی بخیر، یادِ "سال های مشروطه" و "تبریز در مه". ای کاش جناب ورزی از یک مقطع تاریخی هیچگاه جلوتر نمی آمد!
 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (320) 
 

 
سوگل طهماسبیِ سرمست در بادِ سرمست پاییزی. شما هم مثل من این شئِ در دست عزیزان را کیف سیگار میبینید؟

 

 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (320) 
 

نوش جان فریدون جان. روش خوردن نودل ژاپنی را بلدی؟! حالا محض احتیاط آموزش میدهم. ایتدا کاسه را دو دستی بگیر و هر چه آب دارد با صدایی نزدیک به خرناسِ کرکدیل هورت بکش، در فرهنگ شرقی ها اگر هورت نکشی ناراحت میشوند! سپس رشته، حبوبات، سوسک، رتیل و سایر محتویات یا قاشق هم بزن، کمی نمک و فلفل به ظرف اضافه کن و ظرف را با جایش از پنجره پرت کن بیرون. 
 
 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (320) 
 

سروش جمشیدی و محمود شهریاری، به تعبیری دیگر دریای نمک در کنارِ دبه ی خیارشور در یک همایش خصوصی در نمایشگاه تهران. 
 
 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (320)
نظرات
ADS
ADS
پربازدید