Performancing Metrics

ثبات اقتصادی از جمله دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید | اتاق خبر
کد خبر: 373367
تاریخ انتشار: 9 مهر 1395 - 08:12
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مطرح کرد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت تدبیر وامید علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی در کشور با مهار تورم، تلاطم بازار را کنترل و آرامش و ثبات را بر اقتصاد کشور حاکم کرد.

اتاق خبر: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان آوج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: وظیفه انسانی و اخلاقی داریم در مقابل ایثارگری و جان‌فشانی جوانان برومند کشور در هشت سال دفاع مقدس سر تعظیم فرود آوریم و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: باید یاد و خاطره بزرگ مردانی که عاشقانه جنگیدند، صبورانه مقاومت کردند، شجاعانه در برابر استکبار جهانی ایستادند قامت راست کردند تا مردم ایران در برابر دشمن قامت خم نکند را پاس بداریم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ و دفاع ما فقط در برابر صدام نبود بلکه یک جنگ بین‌المللی با تمام ظالمان عالم بود که منتها دست آن‌ها از آستین حزب بحث و صدام بیرون آمده بود و با تمام امکانات و تجهیزاتی که برای پیروزی آن‌ها مهیا بود با ایثار و استقامت دلیرمردان وطن ذره‌ای از خاک کشور به دشمن واگذار نشد.

امیری تأکید کرد: باید دفاع مقدس و دستاوردهای عظیم آن برای نسل‌های آینده و فرزندان این مرز و بوم تبیین، تشریح و بازگویی شده تا در گذر زمان فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده نشود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اوضاع حال حاضر کشور اضافه کرد: دولت یازدهم در شرایط بد اقتصادی دولت را تحویل گرفت، ولی با درایت و مدیریت عالمانه علی‌رغم افت قیمت نفت و تحریم‌های ظالمانه دشمن توانست بازار پرتلاطم را کنترل و به اقتصاد ثبات ببخشد.

وی در ادامه اشاره‌ای به موضوع برجام کرد و افزود: دولت تدبیر وامید در سایه هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و پایداری و استقامت ملت و درایت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، مذاکرات را در راستای منافع کشور به سرانجام رساند و باعث عزت و سربلندی ملت و کشور در سراسر جهان شد.

امیری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، اتحاد، انسجام و همبستگی نیاز ضروری جامعه بشمار رفته  و همه باید با اخلاص، گذشت و مدیریت جهادی و بسیجی‌وار به پیشبرد امورات کشور کمک کنیم.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید