Performancing Metrics

نگرش بازیکنان اینتر مشکل دارد | اتاق خبر
کد خبر: 373437
تاریخ انتشار: 9 مهر 1395 - 15:34
دی بوئر:
سرمربی هلندی اینتر به انتقاد از نگرش بازیکنان تیمش بعداز شکست برابر اسپارتاپراگ در لیگ اروپا پرداخت.

دی بوئر

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اینتر دومین دیدار خود در لیگ اروپا را نیز با شکست به پایان برد تا بعد از دو دیدار با کسب صفر امتیاز در قعر جدول گروه خود در این رقابت‌ها قرار داشته باشد و کارش برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها سخت شود.

فرانک دی بوئر، سرمربی اینتر بعد از شکست تیمش برابر اسپارتاپراگ در نشست خبری خود گفت: از این شکست خیلی ناراحتم. در فوتبال اولین چیز، همیشه نگرش شماست. باید بدانیم تا زمانی که نگرش خوبی در یک دیدار نداشته باشیم نمی توانیم پیشرفت کنیم. پس از آن شما می‌توانید در مورد تاکتیک‌ها صحبت را آغاز کنید. در این دیدار اشتباهات زیادی داشتیم که خیلی از آنها به نگرش ما مربوط می شد. برای مثال روی گل دوم آنها مراقب نبودیم و دچار اشتباه شدیم و برای من آنچه اتفاق افتاد تقریبا غیر ممکن است. ما به آنها یک گل هدیه دادیم زیرا روی بازی متمرکز نبودیم.

سرمربی اینتر در ادامه گفت: اصلا از نمایش بازیکنانم در نیمه نخست راضی نیستم و این موضوع را به خود آنها نیز گفتم. در نیمه دوم بازی نسبتا بهتری را از خود به نمایش گذاشتیم و با اخراج رانوکیا کارمان سخت‌تر شد و گل سوم کار را برای ما تمام کرد. البته در بازی امشب کمی تغییر در ترکیب تیم اعمال کردیم. برای مثال نوکوری را به زمین فرستادیم تا در این رقابت های مهم کسب تجربه کند. او تاکنون مسابقات زیادی را به میدان نرفته و ما مجبوریم او را در چنین بازی هایی امتحان کنیم. نیاز به این داریم تا تمام بازیکنان خودمان را به صورت چرخشی به میدان بفرستیم چرا که بازی‌های زیادی در ماه اکتبر داریم. زیرا ما باید به فکر آمادگی بدنی او نیز باشیم تا بتواند دوباره روز یکشنبه بازی کند. من به این موضوع که لیگ اروپا برای ما هدف دوم است اعتقادی ندارم. در تیم‌مان بازیکنانی با کیفیت داریم و بازی ندادن به بازیکنانی مثل پرسیچ و ایکاردی از ابتدا به این معنا نیست که لیگ اروپا هدف دوم ما است. ما یک تیم هستیم و همه این موضوع را می‌دانیم. باید همه بازیکنان به صورت یکسان خودشان را در تیم سهیم بدانند. متاسفم که این موضوع را تاکید می‌کنم ولی باید تمام بازیکنان نگرش خود را عوض کنند و برای هر دیدار مثل یک دیدار مهم و حیاتی تلاش کنند.

دو تیم اسپارتا پراگ چک و اینتر ایتالیا با قضاوت آرتور مانوئل ریبریو سوارز دیاس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 3-1 به نفع تیم میزبان پایان یافت تا کار تیم ایتالیایی برای صعود به دور بعد سخت شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید