Performancing Metrics

زنگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن در البرز نواخته شد | اتاق خبر
کد خبر: 373534
تاریخ انتشار: 10 مهر 1395 - 10:40
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز از نواخته شدن زنگ سرماری عمومی نفوس و مسکن در سطح مدارس استان خبر داد.

اتاق خبر: ذبیح الله قائمی صبح شنبه در آئین نواخته شدن زنگ سرشماری که در مدرسه شهید صدر رجائی شهر کرج برگزار شد، بر اهمیت اطلاعات آماری دقیق تاکید کرد و گفت: برای انجام سرشماری نیازمند همکاری مردم و دستگاه های اجرایی استان هستیم.

وی در ادامه به همزمانی انجام سرشماری اینترنتی و بازگشایی مدرسه اشاره کرد و گفت: مدیران مدرسه ها در این رویکرد مهم (سرشماری اینترنتی) نقش مهمی برعهده دارند.

قائمی ابراز امیدواری کرد با همکاری مدیران مدارس در سراسر استان و ارائه نکات آموزشی امکان ثبت نام اینترنتی ۸۰ درصد شهروندان در هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن فراهم شود.

وی به پهنای باند و ضریب نفوذ اینترنت در نقاط شهری و روستایی استان اشاره کرد و گفت: امید است شهروندان البرزی در ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن پیشگام باشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: سرشماری موثرترین و کاملترین شیوه برای گردآوری اطلاعات است و اطلاعات دست آمده از آن به عنوان مبنای برنامه ریزی در کشور به حساب می آید.

قائمی با اشاره به اینکه سرشماری اینترنتی سوم مهر در استان همزمان با کشور آغاز و تا بیست و پنجم مهرماه ادامه دارد، گفت: هدف از انجام سرشماری تنها دستیابی به آخرین وضعیت جمعیتی استان برای برنامه ریزی ۱۰ سال آینده است و اطلاعات به دست آمده به صورت محرمانه بوده و در اختیار هیچ دستگاهی قرار نمی گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز گفت: با توجه به اینکه با ثبت نام اینترنتی گردآوری داده ها و اطلاعات به سرعت انجام می شود از شهروندان تقاضا می کنیم در فرصت باقیمانده تعیین شده در این زمینه اقدام کنند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید