Performancing Metrics

تعداد رقبای اسکار فیلم خارجی‌زبان به 80 رسید | اتاق خبر
کد خبر: 373543
تاریخ انتشار: 10 مهر 1395 - 19:52
فلسطین، لهستان، آفریقای جنوبی، ترکیه، مقدونیه، اردن و بنگلادش جزو آخرین کشورهایی هستند که نمایندگان خود را به آکادمی اسکار معرفی کرده‌اند.

به گزارش اتاق خبر، در حالی که مهلت معرفی فیلم‌های خارجی‌زبان به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، سوم اکتبر 2016 (12 مهر) به پایان می‌رسد، تاکنون طبق اخبار رسمی 80 کشور نمایندگان خود را معرفی کرده‌اند.


فلسطین فیلم "آیدل / بت" (The Idol)، تازه‌ترین ساخته هانی ابو اسعد را به عنوان نماینده خود در جوایز اسکار امسال به آکادمی معرفی کرد.

این فیلم اولین بار سال گذشته در بخش نمایش‌های ویژه جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد و با استقبال گرم منتقدان سینما روبرو شد.

"آیدل" داستان واقعی محمد عساف برنده مسابقه خوانندگی عرب آیدل 2013 را به تصویر می‌کشد. او به عنوان یک پسر جوان در غزه آرزو دارد در سالن اپرای قاهره بخواند تا دنیا صدای او را بشنود. او هر طور شده خود را به قاهره می‌رساند و برای حضور در مسابقه عرب آیدل که محبوب‌ترین برنامه استعدادیابی در منطقه است، امتحان می‌دهد، اما در مراحل بعد باید با ترس‌های خودش برای اینکه کنترل سرنوشتش را به عهده بگیرد و امید و خوشحالی را به کل منطقه بیاورد، روبرو شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید