Performancing Metrics

برگزاری کلاس های آموزشی برای تولید کنندگان البرز | اتاق خبر
کد خبر: 373605
تاریخ انتشار: 10 مهر 1395 - 13:26
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در گفت و گو با اتاق خبر اعلام کرد
اتاق بازرگانی البرز در شش ماهه اول سال 95 کلاس های آموزشی مختلفی را برای تولید کنندگان این استان برگزار نموده است.

اتاق خبر- گروه اقتصادی: رئیس اتاق بازرگانی استان البرز از برنامه های این اتاق برای 6 ماهه دوم سال 95 خبر داد.

رحیم بنا مولایی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در گفت و گویی که با اتاق خبر داشت با اشاره به حضور هیات های مختلف خارجی برای سرمایه گذاری در استان البرز اظهار داشت: در شش ماهه اول سال 95، اتاق بازرگانی البرز میزبان هیات های مختلف خارجی از کشور های متعددی بود که برای سرمایه گذاری و به روز کردن ماشین آلات صنایع در استان البرز ابراز آمادگی کردند. در این میان هیاتی از استان البرز که بیشتر اعضای آن را فعالان صنایع غذایی استان البرز تشکیل می دادند برای توافق و همکاری با تجار روس در زمینه صادرات مواد غذایی ، روسیه سفر کردند.

بنا مولایی در مورد برنامه های این اتاق برای اعضای خود گفت: از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی البرز نیز می توان به برگزاری کلاس های متعدد آموزشی برای تولید کنندگان در زمینه ارتقا فرهنگ اقتصاد مقاومتی و نحوه مذاکره با هیات های خارجی اشاره کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز از اقدام برای تاسیس نمایشگاه بین المللی در استان البرز خبر داد و افزود: در حال حاضر صادرکنندگان بخش خصوصی تلاش دارند که کنسرسیومی برای صادرات راه اندازی شود و علاوه بر این در تلاش هستیم که فرودگاه پیام برای رونق و توسعه صادرات فعال شود.

وی با توصیف سال 95 به سال آمادگی برای خروج از رکود گفت: سال 95 را می توان به عنوان بستری برای خروج از رکود در سال 96 دانست. با توجه به این موضوع که خروج از رکود زمان بر است می توان امیدوار بود که با برنامه ریزی صحیح و جمع اوری اطلاعات از شهرک های صنعتی و صنایع کوچک و متوسط در سال 96 از رکود به رونق اقتصادی رسید.

94105 ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید