Performancing Metrics

همه به سانتیاگو می‌آیند که امتیاز بگیرند | اتاق خبر
کد خبر: 373656
تاریخ انتشار: 11 مهر 1395 - 14:56
زیدان:
سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار با ایبار تاکید کرد همه تیم‌ها به ورزشگاه خانگی این تیم می‌آیند که امتیاز کسب کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید فردا (یکشنبه) در هفته هفتم لالیگا به مصاف ایبار می‌رود.

زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی در ورزشگاه خودمان است و می‌دانیم در چه شرایطی قرار است بازی کنیم. باید با قدرت ظاهر شویم. بازی سختی خواهد بود. حریفان به سانتیاگو برنابئو می‌آیند تا امتیاز بگیرند. نتایج دیگر حریفان برایم جذابیت ندارد و تنها عملکرد خودمان برایم مهم است. باید دوباره به پیروزی دست پیدا کنیم و به همین خاطر باید از دقیقه یک تا 90 برای کسب آن بجنگیم.

رئال مادرید در سه بازی پیاپی به تساوی رسیده است. سرمربی فرانسوی رئال مادرید در این باره گفت: هنوز شکستی نخوردیم و این یک نکته مثبت است اما باید دوباره به پیروزی دست یابیم. از همه مهم‌تر این است که از ابتدا تا انتهای بازی با تمام وجودمان بازی کنیم.

زیدان در مورد وضعیت بازیکنانش اظهار کرد: ایسکو فردا بازی خواهد کرد چون در شرایط خوبی به سر می‌برد و بازیکن مهمی به حساب می‌آید. همان طور که یولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت، از توانایی‌هایش آگاهی دارم و آن را دوست دارم. ایسکو بدون هیچ آسیب دیدگی تمرین کرد که این موضوع اهمیت دارد. تونی کروس بازیکن خیلی حرفه‌ای است. او خیلی قوی است و بازیکن باهوشی به شمار می‌رود. می‌تواند سه روز در میان بازی کند. خوش‌شانس هستیم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم. همچنین در کارهای دفاعی نیز خوب کار می‌کند و پست سختی دارد اما با این حال کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

مادرید سه‌شنبه هفته گذشته در لیگ قهرمانان برابر بوروسیا دورتموند دو بر دو مساوی کرد. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: شایسته پیروزی بودیم. از بازی تیم خوشحالم اما از نتیجه به دست آمده راضی نیستم. همیشه بازی‌ها را دوباره نگاه می‌کنم اما چیزی تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید