Performancing Metrics

واکنش صادق گودرزی به کشته شدن رقیب داعشی‌ | اتاق خبر
کد خبر: 373691
تاریخ انتشار: 11 مهر 1395 - 19:18
دارنده‌ی مدال نقره المپیک لندن با بیان این که حریف آذربایجانی‌اش که در راه داعش کشته شده، به لحاظ فنی خیلی خوب نبوده است، گفت: متاسفم که او به عنوان یک ورزشکار به این گروه تروریستی پیوست و چنین سرنوشت تلخی پیدا کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، صادق گودرزی درباره‌ی کشته شدن رقیب آذربایجانی‌اش در راه داعش که در بمباران مواضع این گروه تروریستی به هلاکت رسیده است، اظهار کرد: من شناخت چندانی از این کشتی‌گیر آذربایجانی نداشته‌ام. او کشتی‌گیر روسی بود که به تابعیت آذربایجان در آمده بود و من دو مرتبه مقابل این کشتی‌گیر به روی تشک رفتم. 

دارنده مدال نقره  المپیک لندن افزود: در مسابقات جام جهانی 2009 تهران مقابل این کشتی‌گیر شکست خوردم، اما یک سال پس از آن در رقابت‌های جام جهانی روسیه موفق شدم او را با حساب 10 بر چهار از پیش‌رو بردارم. البته کشتی‌گیران ایرانی همچون اصغر بذری و میثم مصطفی جوکار این کشتی‌گیر را شکست داده بودند.

وی درباره خصوصیات اخلاقی این کشتی‌گیر گفت‌: همان طور که گفتم نسبت به او شناخت زیادی ندارم، اما او به لحاظ فنی کشتی‌گیر درجه یکی نبود اما با این حال متاسفم که او به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای به این گروه تروریستی پیوست و چنین سرنوشت تلخی داشت.جا دارد به همه رزمندگانی که در عراق و سوریه مقابل این گروه تروریستی مردانه می‌جنگندند دست مریزاد بگویم و برای همه آن‌ها و در راسشان برای سردار قاسم سلیمانی آرزوی موفقیت می‌کنم.

گودرزی در ادامه درباره‌ی سرمربیگری محمد طلایی در تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران و تغییر و تحولات صورت گرفته در کشتی، اظهار کرد: مطمئنا پشت این تغییر و تحولات تفکر وجود داشته و با هدف انجام شده است. بعد از المپیک نیاز بود تا شاهد این تغییر و تحولات باشیم. ان‌شاء‌الله کادرفنی جدید بتواند در کارش موفق شود و شاهد پیروزی‌های هر چه‌ بیشتر برای کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی باشیم.

مربی کشتی ایران افزود: طلایی سال‌ها مربی من و اکثر کشتی‌گیران ایرانی بوده و با توجه به موفقیت‌هایی که در رده جوانان به دست آورده است به اعتقاد من شایستگی سرمربیگری تیم‌ ‌ملی بزرگسالان را داشت و ما همگی باید از او حمایت کنیم. 

وی درباره‌ی برخی انتقادات نسبت به سرمربیگری طلایی در تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران نیز گفت:شورای فنی کشتی آزاد متشکل از بزرگان و ریش سفیدان این رشته برای این منظور تشکیل جلسه داد و نظر جمعی این بود که در نهایت طلایی، سرمربی تیم‌ ‌ملی شود. فرقی نمی‌کند که او یا شخص دیگری سرمربی تیم‌ ‌ملی شود،‌ بلکه مهم کشتی ایران است و همه ما باید از این انتخاب حمایت کنیم تا شاهد موفقیت کشتی ایران باشیم. ضمن این که طلایی چه به لحاظ اخلاقی و چه فنی مربی قابلی است. 

گودرزی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد روزی سرمربیگری تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران را در دست بگیرد گفت: افتخار می کنم و آرزو دارم روزی بتوانم به این هدف برسم. البته این موضوع هنوز برای من زود است و باید چند سالی در رده‌های باشگاهی به مربیگری‌ام ادامه دهم تا بتوانم با افزایش تجربه به تیم‌ ‌ملی برسم. من مربیگری را در سطح باشگاهی آغاز کرده‌ام و به دنبال رسیدن به اهدافم هستم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید