Performancing Metrics

بهترین های نمایشگاه پاریس : رنو ترزور کانسپت | اتاق خبر
کد خبر: 373751
تاریخ انتشار: 11 مهر 1395 - 23:47
مدیر ارشد بخش طراحی رنو گفته است : رنو ترزور ثمره آزادی عملی است که ما در طراحی داشتیم و همین مسیر را در محصولات آینده رنو دنبال خواهیم کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از motortrend ، باید گفت زیباترین تصاویری از کانسپت های حاضر در نمایشگاه پاریس دیدیم مربوط به رنو ترزور می‌شود که رونمایی از آن در نمایشگاه پاریس یک سورپرایز بزرگ محسوب می‌شد. با اینکه ترزور فقط یک کانسپت است اما قطعا طرح های آینده رنو از آن الهام خواهد گرفت.

رنو ترزور

رنو ترزور

ون در آکر، مدیر ارشد بخش طراحی رنو گفته است : « این کانسپت ثمره آزادی عملی است که ما در طراحی داشتیم و همین مسیر را در محصولات آینده رنو دنبال خواهیم کرد. » اگر منظور از ادامه این مسیر بکارگیری المان های طراحی خارجی ترزور باشد باید گفت که کاپوت بزرگ و بدنه کشیده، چراغ های C شکل، رینگ های ۲۱ اینچی جلو و ۲۲ اینچی عقب و فاصله اندک کف آن از زمین جزو ویژگی های بارز آن محسوب می‌شود.

رنو ترزور

 

اما عجیب ترین نکته در طراحی ظاهر آن بی شک به نحوه ورود و خروج به خودرو مربوط می‌شود که در آن تمام سقف به همراه شیشه جلو و کاپوت به سمت جلو حرکت کرده و سرنشینان باید از روی لبه کناری رد شده و وارد اتومبیل شوند.

رنو ترزور

رنو ترزور

در زیر این پوسته فلزی یک موتور الکتریکی قرار دارد که رنو به لطف آن دوبار قهرمان مسابقات فرمولا E شده است. این موتور ۳۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ فوت پوند گشتاور تولید می‌کند که شتاب صفر تا صد آن را به کمتر از ۴ ثانیه خواهد رساند. همچنین دو باتری به همراه مجموعه خنک کننده برای این موتور در نظر گرفته شده است.

رنو ترزور

رنو ترزور

در طراحی داخلی نیز آینده نگری رنو مشهود است. یک صفحه نمایش بزرگ L شکل که از کنسول وسط شروع شده و تا پشت فرمان ادامه یافته است اکثر عملکردها و نشانگرها را در خود جای داده است.

رنو ترزور

رنو ترزور

این صفحه نمایش باریک به صورت منحنی بوده و از فناوری OLED سود می‌برد. البته نباید از فرمان مربعی شکل نیز غافل شد که از جمله مشخصات طراحی داخلی ترزور می‌باشد.

منبع : اخبار خودرو

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید