Performancing Metrics

۳۵۰۰ شغل طی ۶ ماهه امسال در کرمانشاه ایجاد شده است | اتاق خبر
کد خبر: 373767
تاریخ انتشار: 12 مهر 1395 - 00:56
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه ۳۵۰۰ شغل ایجاد شده است.

اتاق خبر: نعمت الله حقیقی در همایش «پلیس، اصناف و امنیت» از ایجاد ۳۵۰۰ شغل طی نیمه نخست امسال در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: کشور هم اکنون از تحریم‌های ظالمانه عبور کرده و در چرخه رونق اقتصادی قرار گرفته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه با اشاره به نقش موثر اصناف در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان گفت: نقش سازنده نیروی انتظامی در تثبیت امنیت اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.

حقیقی اصناف را برخوردار از قوی‌ترین ساختار قانونی و اداری مردمی دانست و افزود: در سطح کشور ۳ میلیون واحد صنفی وجود دارد.

وی از بهره‌برداری ۲۶ واحد صنعتی راکد طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: در این مدت ۵۵ پروانه صنفی نیز در استان صادر شده است که با لحاظ نمودن ضریب ۱.۵درصد برای پروانه‌های صادر شده از سوی اصناف، ۳۵۰۰ شغل در استان ایجاد شده است.

وی قاچاق کالا را از مشکلات جدی در کشور دانست و گفت: بحث برون‌گرا کردن اقتصاد و درون‌زا کردن تولید از پایه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است که باید به آن پرداخت.

حقیقی به عملکرد موثر نیروی انتظامی در برخورد و مبارزه با قاچاق اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت در مرزها و توزیع کالاهای قانونمند نقش موثری داشته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه بر نقش حوزه اصناف در فرهنگ سازی جامعه تاکید کرد و گفت: عمل به دستورات دین مبین اسلام راهکار موثر در حوزه فرهنگ سازی است.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید