Performancing Metrics

فقط دو ماه در کنار اشکانی خواهم بود | اتاق خبر
کد خبر: 373893
تاریخ انتشار: 12 مهر 1395 - 11:14
اسماعیل نژاد:
مربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی تاکید کرد فقط تا مسابقات جهانی مجارستان که دو ماه دیگر برگزار می شود در کادر فنی تیم ملی به کار خود ادامه می دهد و پس از آن دیگر در کنار اشکانی نخواهد بود.

به‌ گزارشاتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرهاد اسماعیل نژاد در مورد قبول مربیگری تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی و کار با علی اشکانی پس از کناره‌گیری محمد بنا از این پست، اظهار کرد: قبل از هر چیزی باید بگویم که این ذهنیتی که در برخی از دوستان ایجاد شده است که بنا هر وقت که از تیم‌ ‌ملی می‌رود دوست ندارد همکارانش با افراد دیگر در تیم‌ ‌ملی کار کنند، باور غلطی است و او  همیشه به من و دیگران همکارانش تاکید کرده است وقتی که من از تیم‌ ‌ملی می روم دلیلی ندارد که شما هم به تیم‌ ‌ملی پشت کنید. 

مربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی  در ادامه خاطر نشان کرد: البته نفراتی مانند رسول جزینی و ایرج اسفندیاری فرد به بنا عادت کرده‌اند و دوست دارند که فقط با او کار کنند،  ولی من پس از دعوت بنی تمیم برای حضور در تیم ملی بزرگسالان، از محمد بنا رخصت گرفتم و او هم با پیامک به من اطلاع داد که حتما به علی اشکانی کمک کن. 

وی با تاکید بر این که فقط تا مسابقات جهانی مجارستان که دو ماه دیگر برگزار می‌شود در  کنار علی اشکانی فعالیت می‌کند، تصریح کرد: دوست دارم در نوشهر چالوس به همان کار سازندگی در کشتی ادامه دهم و با رده‌های پایه کار کنم. حتی به بنی تمیم نیز این موضوع را اعلام کردم و گفتم فقط تا دو ماه در کنار اشکانی فعالیت خواهم کرد و پس از دو ماه از تیم‌ ‌ملی بزرگسالان خواهم رفت. دلیلش این نیست که نخواهم در کنار اشکانی فعالیت کنم،‌ بلکه حضور در اردوی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان وقت بسیاری از من می‌گیرد و باید در طول سال همیشه در اردوها حضور داشته باشم و این کار باعث می‌شود نتوانم دینم را به کشتی مازندران ادا کنم. 

اسماعیل نژاد در پاسخ به این سوال که اگر بنا کماکان در تیم‌ ‌ملی به فعالیت ادامه‌ می داد باز هم چنین تصمیمی را می گرفتید یا خیر، در این باره توضیح داد: من حتی قبل از  المپیک به بهروز حضرتی و لقمان رضایی نیز اعلام کردم که اگر بعد از  المپیک هم بنا در تیم‌ ‌ملی باقی بماند باز هم از تیم‌ ‌ملی خواهم رفت و این موضوع ارتباطی با سرمربیگری اشکانی و یا بنا ندارد. وقتی بنی تمیم پیشنهاد حضور در کادرفنی بزرگسالان را به من داد، به او گفتم که خیلی دوست دارم در رده‌های پایه در تیم‌های ملی فعالیت کنم، چرا که اردوی آنها کوتاه مدت است و کار بسیار راحت‌تر خواهد بود و در کنار آن می‌توانستم به کار سازندگی در کشتی مازندران نیز ادامه‌ دهم.

مربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که آیا با علی اشکانی در این باره صحبت کرده است یا خیر، پاسخ داد: هنوز شخصا با اشکانی صحبت نکرده‌ام  ولی مطمئن هستم که بنی تمیم این موضوع را به اطلاع او رسانده است. به عنوان یک فرد باتجربه سعی می‌کنم که تمام تجربیاتم را در اختیار اشکانی قرار دهم و این دو ماه حضور من نیز برای او غنیمت است. 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فشاری بر روی او به خاطر قبول این سمت از سوی برخی‌ها وجود دارد یا خیر که باعث شده است که وی چنین تصمیمی را بگیرد، گفت‌: به هیچ وجه هیچ فشاری بر روی من نیست که کار با اشکانی را رها کنم،‌ بلکه  به دلیل مشغله کاری و این که دوست دارم در رده‌های پایه استان مازندران به همان کار مربیگری و تعلیم جوانان و نوجوانان بپردازم چنین تصمیمی را گرفته‌ام.

انتهای پیام /

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید