Performancing Metrics

مورینیو: باید 6 گل به استوک می‌زدیم | اتاق خبر
کد خبر: 373900
تاریخ انتشار: 12 مهر 1395 - 12:19
هفته هفتم لیگ برتر
سرمربی یونایتد از فرصت‌های زیادی که تیمش در هفته هفتم لیگ برتر از دست داد ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، منچستریونایتد در روزی که موقعیت‌های زیادی را در طول بازی برابر استوک سیتی از دست داد، برابر این تیم قعرنشین به تساوی یک بر یک رسید. 

سرمربی منچستریونایتد بعد از این دیدار گفت: من هرگز بازیکنانم را برای از دست دادن موقعیت‌ها سرزنش نمی‌کنم. دروازبان حریف بهترین بازیکن مسابقه بود و فکر می‌کنم لایق کسب این عنوان بود. این بهترین 90 دقیقه فصل یونایتد بود. ما باید 3 بر صفر، 4 بر صفر و حتی 6 بر صفر در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم، اما نتیجه پایانی 1-1 شد. متاسفانه فوتبال همین است. با این حال همیشه کسب 3 امتیاز مهم نیست. ما امروز شناختی از هم پیدا کردیم که بسیار با اهمیت‌تر بود و این برای ما اهمیت دارد.

مورینیو ادامه داد: در نیمه اول، اولین دقیقه، موقعیتی عالی را با ارائه یک فوتبال عالی ایجاد کردیم. سپس چند دقیقه بعد، یک موقعیت عالی دیگر برای پل پوگبا، تک به تک با دروازه‌بان. ما 3 یا 4 موقعیت را در نیمه اول داشتیم، 3 یا 4 موقعیت را در نیمه دوم داشتیم. توپ را به تیرک دروازه کوبیدیم. همه کار کردیم. فوتبال خوبی ارائه دادیم. توپ را در اختیار گرفتیم، آن را به حرکت در آوردیم، موقعیت‌های خیلی زیادی خلق کردیم. عملکرد ما واقعا خوب بود، این عملکردی بود که باید با یک برد آسوده همراه می‌شد، اما در نهایت 2 امتیاز را از دست دادیم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید