Performancing Metrics

رشد ۵۰ درصدی تولید خودرو در ایران | اتاق خبر
کد خبر: 373933
تاریخ انتشار: 12 مهر 1395 - 15:53
شهریور ماه امسال تولید انواع خودرو در ایران ۵۳.۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  ایسنا، شهریور ماه تولید انواع خودرو با رشد ۵۳.۶ درصدی از ۶۰ هزار و ۸۷۹ دستگاه در شهریور سال گذشته به ۹۳ هزار و ۵۱۵ دستگاه افزایش یافت.

در این مدت تولید انواع سواری ۵۶.۹ درصد رشد داشته و از ۵۴ هزار و ۷۱۹ دستگاه به ۸۵ هزار و ۸۸۰ دستگاه رسید. تولید انواع وانت نیز مانند سواری رشد داشته و با افزایش ۲۰.۹ درصدی از ۵۱۹۷ دستگاه در شهریور سال گذشته به ۶۲۸۲ دستگاه افزایش یافت.

تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس نیز صعودی بوده و با رشد ۶۲ درصدی از ۵۰ دستگاه در شهریور سال گذشته به ۸۱ دستگاه افزایش یافت. تولید اتوبوس نیز رشد داشته و با افزایش ۳۲.۷ درصدی از ۵۵ دستگاه در شهریور ۱۳۹۴ به ۷۳ دستگاه رسید.

شهریور ماه امسال تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز ۳۹.۷ درصد افزایش یافته و از ۸۵۸ دستگاه در شهریور سال گذشته به ۱۱۹۹ دستگاه افزایش یافت.

شش ماهه نخست امسال نیز تولید انواع خودرو در ایران با رشد ۱۵.۶ درصدی از ۵۰۱ هزار و ۵۴۶ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۵۷۹ هزار و ۷۷۶ دستگاه رسید. در این مدت تولید انواع سواری با رشد ۱۶.۱ درصدی همراه بوده و از ۴۶۰ هزار و ۴۰۶ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۵۳۴ هزار و ۴۰۲ دستگاه رسید.

در این مدت تولید انواع وانت ۱۱.۵ درصد رشد داشته و از ۳۴ هزار و ۸۰۲ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۳۸ هزار و ۸۱۵ دستگاه افزایش یافت. تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس نیز ۱۷.۶ درصد رشد داشته و از ۳۳۰ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۳۸۸ دستگاه رسید.

تولید انواع اتوبوس نیز ۲۱.۲ درصد افزایش یافته و از ۳۵۹ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۴۳۵ دستگاه رسید. تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز ۱.۵ درصد رشد داشته و از ۵۶۴۹ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۵۷۳۶ دستگاه رسید.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید