Performancing Metrics

تازه ترین خبرها از مجموعه تلویزیونی ملکا | اتاق خبر
کد خبر: 374051
تاریخ انتشار: 13 مهر 1395 - 06:31
مهیمن با اشاره به اینکه ایفای نقشش در سریال "ملکا" را به پایان رسانده، از پخش اثر جدید احمد امینی در ماه آبان یا آذر امسال سخن گفت.

به گزارش اتاق خبر، پوراندخت مهیمن بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت: به تازگی بازی در سریال "ملکا" به کارگردانی احمد امینی را به پایان رسانده ام، اما تصویربرداری این اثر تلویزیونی همچنان ادامه دارد.

 
مهیمن تصریح کرد: سریال "ملکا" در حقیقت از یک داستان درام خانوادگی برخوردار است و در روند داستان، ماجراهایی اتفاق می افتد که بر جذابیت اثر اضافه می کند.
 
وی یادآور شد: در سریال جدید احمد امینی، بنده و داریوش ارجمند نقش مقابل یکدیگر را ایفا می کنیم و علی شادمان نیز نقش پسر ما را بازی می کند.
 

بازیگر سریال "ملکا" همچنین خاطرنشان کرد: این سریال تلویزیونی قرار است در فصل پائیز و در ماه های آبان و یا آذر میهمان مخاطبان سیما در شبکه 3 شود.

گفتنی است، آرمان زرین کوب تهیه کننده تلویزیون پس از سریال «ستایش» این بار با سعید مطلبی مجموعه تلویزیونی «ملکا» را به کارگردانی احمد امینی برای پخش در کنداکتور پائیزی تلویزیون، تهیه‌ می‌کند.
 
قصه سریال "ملکا" در بستر شهری شکل می گیرد که  در جهنم دروغ و انتقام و زیاده خواهی بهشت خوشبختی و سعادت خودشان را نابود می کنند که برای مثال یکی از شخصیت های داستان به دلیل اشتباهی که از او سر می زند درگیر مسائل قصاص و حواشی آن می شود و داستان های مختلفی برای اون رقم می خورد. این سریال به مباحث اقتصادی و اجتماعی نیز می پردازد.
 
در این اثر تلویزیونی داریوش ارجمند، علی سلیمانی، شاهرخ استخری، علی شادمان، علیرضا استادی، پرویز سیرتی و پوراندخت مهیمن به ایفای نقش می پردازند.
 
میزان 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید