Performancing Metrics

«نفس شیرین»سریالی با موضوع اهدای عضو | اتاق خبر
کد خبر: 374052
تاریخ انتشار: 13 مهر 1395 - 06:42
تهیه کننده سریال «نفس شیرین» گفت: شاید قصه‌های بسیاری درباره اهدای عضو تولید شده باشند، اما معتقدم به دلایلی که باید در روند روایت داستان ببینید هیچکدام شباهتی به قصه سریال ما ندارند و در بطن ماجرا این تفاوت‌ها احساس می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، «کیان بابائیان» تهیه کننده سریال «نفس شیرین» گفت: قصه این سریال یکی از دغدغه‌های ذهنی من بود که از سالها پیش دوست داشتم تا اثری درباره اهدای عضو بسازم. در اصل بنابر دلایل شخصکه دوست داشتم تا با ساخت این اثر به عبارتی در این باره فرهنگسازی کنیم. کنیم تا افرادی که در چنین شرایط مشابهی قرار می‌گیرند بتوانند به راحتی تصمیمی مبنی بر رضایت برای اهدای عضو بگیرند.

وی درباره چگونگی شکل گیری قصه سریال بیان داشت: طراح اصلی فیلم‌نامه توسط مصطفی امجد نوشته شده است که بعد از نگارش، محمود اصلانی بازنویسی آن را عهده دار شد.

این تهیه کننده با اشاره به سوژه اهدای عضو و نشان دادن آن در آثار بسیاری در این سالها گفت: شاید قصه‌های بسیاری شبیه به قصه «نفس شیرین» درباره اهدای عضو تولید شده باشند، اما معتقدم به دلایلی که باید در روند روایت داستان ببینید هیچکدام شباهتی به قصه سریال ما ندارند. چراکه قصه ما در ظاهر شباهتی به آنها دارد،‌ اما در باطن و ریز اتفاق‌های داستانی، قصه‌ای ویژه است.

بابائیان ادامه داد: این سریال در بخش خصوصی و بدون هیچ سفارش و حمایتی از سمت مسئولان سازمان صدا و سیما در سیما فیلم تولید شد. تمام هزینه‌های این سریال را دفتر خودمان عهده دار شد و هیچ کمک هزینه‌ای نداشتیم.

 سریال «نفس شیرین» به کارگردانی سیامک خواجه وند و تهیه کنندگی کیان بابائیان برای ایام محرم در حال تولید است. مضمون اصلی این سریال درباره اهدای عضو است و قصه «نفس شیرین» نیز در ماه محرم اتفاق می‌افتد.

فارس 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید