Performancing Metrics

بازهم می‌گویم دوست دارم به اسپانیا برگردم | اتاق خبر
کد خبر: 374072
تاریخ انتشار: 13 مهر 1395 - 09:50
کورتوا:
دروازه‌بان چلسی بار دیگر تاکید کرد دوست دارد روزی به فوتبال اسپانیا بازگردد.

کورتوآ

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیبو کورتوا چند سال در اتلتیکومادرید بازی کرد و سه سالی می‌شود که به چلسی برگشته است. این دروازه‌بان بلژیکی در سال 2014 با اتلتیکومادرید قهرمان لالیگا شد. او همچنین همراه چلسی نیز قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه را نیز تجربه کرده است. این فصل هم خبرهایی درباره پیوستن او به رئال مادرید به گوش رسیده بود. 

تیبو کورتوا در جدیدترین صحبت‌هایی که داشت، بار دیگر از احتمال بازگشت به لالیگا سخن به میان آورد و گفت: هیچ وقت قصد نداشتم روحیه هواداران چلسی را خراب کنم. پیشتر نیز گفتم که دوست دارم روزی به فوتبال اسپانیا برگردم. البته این روز ممکن است بعد از پایان دوران فوتبال من باشد. پیشتر همین جمله را گفته بودم و اکنون نیز آن را تکرار می کنم که دوست دارم روزی در فوتبال اسپانیا فعالیت کنم. البته اکنون از حضور در چلسی راضی هستم و خوشحالم. ممکن است حضور من در چلسی طولانی‌تر باشد ولی در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می کنم، کسب افتخار با چلسی در این فصل است.

کورتوا در سال 2011 از خنک بلژیک به چلسی پیوست و بلافاصله به اتلتیکومادرید قرض داده شد و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرد. او در جام جهانی و یورو 2008 دروازه‌بان بلژیک بوده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید