Performancing Metrics

شیوه خادم در تیم ملی ادامه خواهد یافت | اتاق خبر
کد خبر: 374081
تاریخ انتشار: 13 مهر 1395 - 10:55
توکلیان:
مربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران با بیان این که هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی در جام جهانی است، گفت: به دنبال این هستیم که با ترکیبی از نفرات جوان در جام جهانی تهران به مصاف حریفان برویم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر توکلیان درباره آغاز تمرینات تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران پس از رقابت‌های  المپیک 2016 ریو، اظهار کرد: با توجه به این که رقابت‌های قهرمانی جهان در دو وزن غیر  المپیکی 61 و 70 کیلوگرم از تاریخ 18 تا 22 آذر ماه در مجارستان برگزار می‌شود از نفرات برتر در این دو وزن دعوت به عمل آمد تا تمرینات خود را در اردوی تیم‌ ‌ملی از سر بگیرند و ان‌شاء‌الله هفته‌ اول آبان ماه مسابقات انتخابی این دو وزن در حاشیه جام شاهد برگزار خواهد شد.

مربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران با بیان این که این اردو تا 19 مهر ماه ادامه خواهد داشت، افزود: سعی می‌کنیم از اردوی بعدی دیگر کشتی‌گیران تیم‌ ‌ملی از جمله کشتی‌گیران ایران در  المپیک را نیز به اردو دعوت کنیم تا آرام آرام  وارد تمرینات شوند و به آمادگی مطلوب برسند، چرا که ما اواخر بهمن ماه  میزبان جام جهانی هستیم و باید نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌ ‌ملی با ترکیب جوان در مسابقات جام جهانی تهران شرکت می‌کند یا خیر، توضیح داد: ما سه دوره متوالی در خاک آمریکا موفق شدیم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاوریم. امسال نیز خودمان میزبان این رقابت‌ها هستیم و مردم این انتظار را دارند که باز هم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و جام را در ایران نگه داریم که این موضوع کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. البته ایران نیز همانند سایر تیم‌های دنیا پوست اندازی در ترکیب تیم‌ ‌ملی و اعتماد به جوانان را در دستور کار خود قرار داده و مطمئنا با ترکیبی از بهترین نفرات جوان در جام جهانی به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خواهیم بود.

توکلیان افزود: البته بعد از مسابقات قهرمانی کشور در آبان ماه و رقابت‌های جام تختی در دی ماه سال جاری ترکیب تیم‌ ‌ملی برای حضور در جام جهانی مشخص می‌شود. ما توجه ویژه‌ای نسبت به جوانان خواهیم داشت و این فرصت را در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا با نشان دادن توانایی‌هایشان در مسابقات مختلف برای ایران به روی تشک بروند.

مربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد درباره سرمربی گری محمد طلایی در تیم ملی گفت:ما چهار – پنج سال است که با هم کار کرده‌ایم و همان شیوه‌ای که طی سرمربیگری خادم در تیم‌ ‌ملی پیاده شد، ادامه خواهد یافت، چرا که با آن شیوه به موفقیت‌های خوبی دست یافتیم و توانستیم کشتی آزاد را در مسیر درست خود قرار دهیم.  مطمئنا هیچ مشکلی در این راه به وجود نخواهد آمد و با همدلی کار را پیش خواهیم برد.

انتهای پیام /

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید