Performancing Metrics

برد برابر منچسترسیتی نگرش فوتبالی‌ ما را نشان داد | اتاق خبر
کد خبر: 374088
تاریخ انتشار: 13 مهر 1395 - 12:00
پوچتینو:
سرمربی تاتنهام به تمجید از بازیکنانش بعد از ثبت اولین شکست منچسترسیتی در لیگ برتر پرداخت و نگرش فوتبالی تیمش را ستود.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ‌ایسنا، تاتنهام در هفته‌ هفتم لیگ برتر توانست با دو گل منچسترسیتی را شکست بدهد و به رده دوم جدول رده‌بندی راه یابد.

مائوریسیو پوچتینو بعد از این دیدار گفت‌: نمایش بی نقصی ارائه دادیم. می‌توانم بگویم عالی بودیم. بازی برابر تیم بزرگی مانند منچسترسیتی کار آسانی نیست. از نمایش شاگردانم در این بازی راضی هستم. امروز از نظر تیمی، کار فوق‌العاده‌ای در برابر سیتی ارائه دادیم. باید بگویم تمام بازیکنان فوق‌العاده‌ بودند و بازی کاملی را به نمایش گذاشتند. سیتی نیز فوتبال خوبی را ارائه کرد. از بازی بازیکنانم لذت بردم و فکر می‌کنم هواداران نیز همین حس را داشته باشند.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در ادامه گفت‌: برابر تیمی مثل منچسترسیتی که مثل ما به دنبال کنترل توپ است، بازی کردیم و همین باعث شده بود یک جنگ در میانه میدان ایجاد شود. البته که بازیکنانم در این جنگ موفق بودند. بعد از شکستی که برابر موناکو در لیگ اروپا داشتیم، تیمم متحول شده است. برد برابر زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا، روحیه تیم را بالا برد و حالا نیز خیلی خوشحال هستیم که توانستیم در خانه، سیتی را شکست بدهیم. قبل از بازی هم گفته بودم صرف نظر از برد و باخت، حسرت چیزی را در پایان بازی نمی خورم. بازی امروزمان برابر منچسترسیتی بهترین نگرش ممکن را نشان داد. این بازی مثالی است که باید تا پایان رقابت‌ها مثل آن باشیم تا بتوانیم در پایان فصل به رتبه مناسبی در لیگ برتر برسیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید