Performancing Metrics

محتشم امیری: جایگاه جهانی نمایشگاه چوب ایران تقویت شده است | اتاق خبر
کد خبر: 374284
تاریخ انتشار: 14 مهر 1395 - 08:52
مدیر برگزاری هشتمین نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته (WoodExpo 2017) با اشاره به مشارکت 13 کشور آسیایی و اروپایی در هشتمین دوره این نمایشگاه، گفت: جایگاه جهانی نمایشگاه چوب ایران تقویت شده است.

اتاق خبر: علی محتشم‌امیری با بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه تخصصی‌ترین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب ایران محسوب می‌شود و تاکنون حضور کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، فنلاند، چین، ترکیه، روسیه، سوئیس، اوکراین، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تایوان و برخی دیگر از کشورهای حوزه آسیای میانه در این نمایشگاه قطعی شده است.

وی افزود: این نمایشگاه 18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و بسیاری از کشورهای پیشرو در صنعت چوب برای حضور در آن درخواست مشارکت انحصاری و گسترده‌ داشته‌اند.

محتشم امیری با اشاره به اهمیت حضور کشورهای پیشرفته صنعتی در نمایشگاه صنعت چوب ایران، افزود: کشورهای حوزه CIS، اروپای شرقی و مرکزی، چین، کشورهای جنوب شرق آسیا و روسیه نیز که از تکنولوژی بالایی برخوردارند نیز برای حضور در نمایشگاه woodexpo برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: گسترش روابط تجاری، تقویت زیرساخت‌های تولیدی و صادراتی کشور و افزایش توان رقابت شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی از جمله مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت چوب است.

این فعال اقتصادی با تاکید و توجه ویژه بر گروه‌های کالایی این نمایشگاه در بخش بین‌الملل و بازار داخل کشور اظهار داشت: گروه‌های کالایی نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته بیش از 16 گروه تخصصی است که شامل، صنایع چوب، و ماشین‌آلات حمل و نقل و جابجایی چوب، بسته‌بندی صنایع چوب، کوره‌های خشک‌کن، ماشین‌آلات برش، پرس و پروفیل، نئوپان، MDF، HDF و HDL و... است.

محتشم امیری اضافه کرد: در بخش داخلی نیز استان‌های شمالی، جنوب و جنوب غرب کشور با توجه با شرایط و خصوصیات اقلیمی و پیشرفت بیشتر تکنولوژی تولیدات و ماشین‌آلات مرتبط با صنعت چوب در این نمایشگاه مشارکت بسیار بالایی خواهند داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: این نمایشگاه با رویکرد تقویت جایگاه جهانی این رویداد و توان افزایی فعالان این صنعت در داخل کشور، در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه بازار برگزار می‌شود.

به گزارش روباط عمومی سازمان توسعه تجارت، هشتمین نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایران(woodexpo 2017) با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران از 18 تا 21 بهمن‌ماه توسط شرکت نمایشگاهی میلاد نور در سالن های 6، 7، 8، 9، 10، 11 و 27 برگزار می‌شود.

تولیدکنندگان، صادرکنندگان و شبکه عظیم دست اندرکاران صنعت چوب می‌توانند برای ثبت‌نام و مشارکت در این رویداد به وبسایت www.miladfair.ir مراجعه و یا از طریق شماره‌های 02188653307 اقدام کنند.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید