Performancing Metrics

کلاس یوونتوس با بقیه تیم‌ها در ایتالیا متفاوت است | اتاق خبر
کد خبر: 374322
تاریخ انتشار: 14 مهر 1395 - 14:17
برگومی:
ستاره پیشین اینتر اظهار کرد کلاس فوتبال یوونتوس نسبت به بقیه تیم ها در لیگ ایتالیا متفاوت است و اینتر برای رسیدن به این سطح به زمان نیاز دارد.

برگومی

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرانک دی‌بوئر در ابتدای فصل جای روبرتو مانچینی را در تیم اینتر گرفت. او در این فصل با نرآتزوری نتایج سینوسی در این فصل را کسب کرده است. از برتری برابر یوونتوس در داربی ایتالیا گرفته تا دو شکست در لیگ اروپا و البته باخت این هفته‌ برابر رم که  باعث شد نراتزوری از صدر جدول فاصله بگیرد.

در این بین جوزپه برگومی، یکی از اسطوره‌های باشگاه اینتر حمایت خود را از دی بوئر اعلام و عنوان کرد این مربی هلندی به زودی اینتر به دوران خوبش بازمی‌گردد. برگومی که بیش از 750 بازی برای اینتر انجام داده است در این زمینه اظهار کرد: اینتر  برنامه سختی در این فصل داشت. آنها شروع خیلی سختی در لیگ داشتند و با توجه به این که دی بوئر نیز خیلی دیر به جمع بازیکنان اضافه شد، نباید توقع کسب نتایج عالی در ابتدای فصل از این تیم داشته باشیم. در حال‌ حاضر یوونتوس تیم متفاوتی در فوتبال ایتالیاست و در یک کلاس متفاوتی نسبت به بقیه تیم‌ها در ایتالیا بازی می‌کند. رقابت با این تیم بسیار دشوار است. 

برگومی در ادامه گفت: اینتر باید طوری بازی کند که وقتی بد هم بازی می‌کند، امتیاز بگیرد. تنها در این صورت که آنها می‌توانند یوونتوس را به چالش بکشند ولی فکر می‌کنم اینتر با گذشت زمان بهتر شود و نتایج خوبی کسب کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید