Performancing Metrics

«پرواز در ارتفاع صفر» آبان کلید می‌خورد/ قصه زندگی خلبان جنگ | اتاق خبر
کد خبر: 374428
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 01:25
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط نیمه آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش اتاق خبر، محمد نشاط تهیه‌کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: تاکنون تیم پشت دوربین انتخاب شده اند و این روزها در حال بازبینی لوکیشن و انتخاب بازیگران هستیم تا با قطعی شدن آنها بین ۱۰ تا ۱۵ آبان ماه مرحله تولید را آغاز کنیم.

وی افزود: «پرواز در ارتفاع صفر» با همکاری ارتش در ۷ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود و در هفته دفاع مقدس سال آینده روی آنتن می رود. قصه این سریال که هم اکنون توسط حسن برزیده در حال بازنویسی است زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران جنگ روایت می کند.

تهیه کننده این مجموعه درباره تغییر نام کارگردان «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: این مجموعه قرار بود با کارگردانی محمدحسین مهدویان در خردادماه امسال کلید بخورد اما به دلیل تغییرات مدیریتی که در مرکز امور نمایشی سیما پیش آمد تولید به تاخیر افتاد و ما زمان را برای این همکاری از دست دادیم چون مهدویان قرار بود پروژه دیگری را کار کند.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق من عبدالحسن برزیده را به مرکز امور نمایشی سیما پیشنهاد دادم که مورد استقبال مدیریت مرکز قرار گرفت و با بازنویسی فیلمنامه توسط ایشان، ماه آینده تصویربرداری را آغاز خواهیم کرد.

نشاط در پایان با اشاره به اینکه این مجموعه پربازیگر خواهد بود، توضیح داد: سریال «پرواز در ارتفاع صفر» هفت کاراکتر اصلی و ۲۴ نقش فرعی دارد و این پروژه در حوزه دفاع مقدس بنا به سفارش مرکز امور نمایشی سیما در موسسه هدیه فیلم تولید می شود.

عوامل پشت دوربین عبارتند از کارگردان: عبدالحسن برزیده، مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری، مدیر هنری: مشکین مهرگان، طراح صحنه: رضا دین محمدی، طراح لباس: مرجان گلزار، چهره پرداز: ایمان امیدواری، صدابردار: بهمن حیدری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مینا زیوری، مدیر تولید: امیر نشاط، مجری طرح: سرهنگ مجید جوشقانی، هماهنگ کننده ارتش: علی عنبرانی، مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی، خدمات: موسی حسینی و تهیه کننده: محمد نشاط، موسسه هدیه فیلم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید