Performancing Metrics

۳۷ هزار تن محصولات کشاورزی در بوئین زهرا خریداری شد | اتاق خبر
کد خبر: 374461
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 08:12
رئیس اداره تعاون روستایی بوئین زهرا گفت: بیش از ۳۷ هزار تن محصولات کشاورزی در این شهرستان توسط شبکه تعاون روستایی به صورت تضمینی خریداری شد.

اتاق خبر: مسعود آرمیده با اشاره به خرید تضمینی محصولات از کشاورزان اعلام کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری  ۲۹ هزار تن گندم، ۸ هزار تن جو و ۴۰۸ تن کلزا از کشاورزان بوئین زهرا خریداری شد.

رئیس اداره تعاون روستایی بوئین زهرا ادامه داد: همچنین در این مدت ۲ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۷۶۰ کیلوگرم آرد خانه پز توزیع شده است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های زیربنایی کشاورزی برای عدم وابستگی کشور در محصولات استراتژیک به بازار جهانی و حفظ مزیت نسبی در این عرصه ضروری است.

آرمیده عنوان کرد: به منظور حمایت از تولید محصولات کشاورزی اساسی و ایجاد تعادل در نظام تولید، جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی و ضررر و زیان کشاورزان، دولت هر ساله خرید محصولات اساسی کشاورزی را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه خودکفایی در محصولات زراعی و کشاورزی و جلوگیری از واردات بی رویه بسیار ضروری است، تاکید کرد: با وجود استعدادها و ظرفیت‌های بالا در کشور نباید شاهد واردات محصولات کشاورزی و زراعی به کشور باشیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید