Performancing Metrics

مالدینی در آستانه بازگشت به میلان | اتاق خبر
کد خبر: 374498
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 10:07
کاپیتان پیشین میلان با پیشنهاد بازگشت به این تیم روبرو شده است.

پائولو مالدینی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بعد از فروش باشگاه میلان به سرمایه‌داران چینی، اخباری در رسانه منتشر شده است که پائولو مالدینی به زودی به عنوان مدیرفنی میلان انتخاب خواهد شد.

مالدینی که در زمره بهترین های جهان بود، در واکنش به این اخبار گفت: اسم من در رسانه ها و اخبار زیاد شنیده می‌شود اما باید بگویم خیلی از خبرهایی که در موردم منتشر می‌شوند، به هیچ وجه صحت ندارد. باید این را تایید کنم که در روزهای گذشته با سران میلان از جمله آقای فاسونه و میرابله ملاقات داشتم. در صحبت هایی انجام شد، برنامه باشگاه این بوده است که میلان را در عرض پنج سال به جمع برترین باشگاه های اروپا برگرداند. برای من که بازیکن میلان بوده و در تاریخ این باشگاه سهیم بودم، باید بگویم از این صحبت‌ها خوشحال شدم. ایده و پروژه مالکان باشگاه جذاب است.

مالدینی ادامه داد: اگر میلان در روزهای آینده این پیشنهاد را به من بدهد، قبول می کنم و با قلب و روح خود، 24 ساعت در شبانه روز و 365 روز در سال در خدمت میلان خواهم بود تا این باشگاه بار دیگر به مسیر خوبش بازگردد. آماده کمک به باشگاه هستم. این من نیستم که باید به سراغ سران باشگاه بروم و از آنها در خواست کنم بلکه باشگاه باید خود به سراغ من بیاید و من به درخواست بدهد. مسئولیت تمام تصمیم های خودم را در باشگاه قبول خواهم کرد و باشگاه باید با این شرایط کنار بیاید. اگر من مدیرفنی میلان شدم مطمئن باشید چنین شرایطی در تیم حاکم بوده است که من این پست را قبول کردم. اگر بخواهیم میلان را به روزهای اوج بازگردانیم، باید همه دست در دست هم بدهیم و همکاری کنیم. در حال حاضر من این درخواست را قبول ندارم و اگر شرایط من قبول شود، این درخواست را قبول می کنم.

پائولو مالدینی در ادامه گفت: هنوز نمی توانم درباره این موضوع به صراحت صحبت کنم. خواسته هایی به عنوان مدیرفنی تیم خواهم داشت. باید به من استقلال کاری بدهند. انتظاراتی از باشگاه دارم که در صورتی که تمام به برآورده شوند، می توانم این پست را قبول کنم. در روزهای اخیر این صحبت ها شنیده شده است که من تجربه کافی ندارم ولی باید بگویم سال‌ها در میلان بودم و پیراهن این تیم را به تن کردم. پیراهن میلان پوست دوم من نبوده بلکه پوست اول من بوده است. در تمام این سال‌ها تجارب زیادی از فوتبال بازی کردن به دست آوردم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید