Performancing Metrics

ازبکستان راه امتیاز گرفتن را بلد است | اتاق خبر
کد خبر: 374517
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 13:08
مهاجری:
مربی لیگ برتری فوتبال معتقد است که سبک بازی ازبکستان شباهت زیادی به تیم ملی ایران دارد و تیمی که بتواند تمرکزش را حفظ کند پیروز بازی فردا خواهد بود.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری ابتدا درباره بازی فردای ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: ازبکستان از رقیبان اصلی ما برای صعود به جام جهانی است. این تیم دو بازی کرده و ۶ امتیاز گرفته است. شاید فوتبال ازبکستان مثل کره جنوبی و استرالیا نباشد اما آن‌ها راه امتیاز گرفتن را خوب می‌دانند و این کارمان را سخت می‌کند. ضمن اینکه بازی در تاشکند است و بازیکنان باید مقابل هواداران ازبک به میدان بروند. آن‌ها نشان داده‌اند در میزبانی نیز فشار زیادی روی حریف می‌آورند. چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی با لابی‌هایی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌کنند در این زمینه کار را برای حریف سخت می‌کنند. من در رده باشگاهی نیز به همراه صبای قم در تاشکند بازی کرده‌ام و این شرایط را درک می‌کنم.

وی درباره سبک بازی ازبکستان عنوان کرد: در مورد مسائل فنی نگرانی زیادی ندارم چرا که کی‌روش نشان داده تیم‌های حریف را خوب آنالیز کرده و تاکتیک‌های مناسبی را اتخاذ می‌کند. به هر حال فوتبال ازبک‌ها شبیه ماست و مثل ما در دفاع و ضربات ایستگاهی نقطه قوت دارند. امیدوارم مقابل این تیم موقعیت زیادی ندهیم و از ضربات ایستگاهی نیز نهایت استفاده را ببریم. آمار دقیقی از گل‌هایی که روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده‌ایم ندارم اما می‌دانم در سال‌های اخیر بیشتر گل‌های تیم ملی ایران از این ناحیه بوده است. در مجموع معتقدم تیمی که در بازی فردا بتواند تمرکزش را حفظ کند برنده میدان خواهد بود.

مهاجری همچنین درباره بازی هفته آینده شاگردان کی روش با کره جنوبی خاطرنشان کرد: کره‌ای‌ها تنوع تاکتیکی بالایی داشته و فوتبال بهتری را به نمایش می‌گذارند. آن‌ها در جریان بازی ابزارهای مختلفی را مورد استفاده قرار می‌دهند و به فوتبال روز دنیا نزدیک‌ترند اما ما در این بازی میزبان هستیم و از انگیزه دادن هواداران نیز می‌توانیم استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به همزمانی این بازی با تاسوعای حسینی نمی‌توان از تشویق هواداران بهره برد گفت: نباید مسائل را با هم قاطی کنیم. قبول می‌کنم که این اتفاق افتاده و خیلی از نگاه‌ها به سمت این بازی است تا ببیند ایران چگونه از این چالش عبور می‌کند. امیدوارم تدبیر خوبی برای این بازی اندیشیده شود. به هر حال ما به اعتقادات‌مان پایبندیم و به دنبال این هستیم تا در عرصه‌های بین‌المللی پرچم کشورمان را برافراشته کنیم. این سیاست ماست و وظیفه داریم از اعتقادات‌مان دفاع کنیم. امیدوارم بازیکنان وظیفه خود را به خوبی انجام داده و با پیروزی زمین را ترک کنند. شور دادن از سوی هواداران اشکال ندارد اما باید شئونات هم حفظ شود.

سرمربی پدیده مشهد در مورد وضعیت تیمش در تعطیلات لیگ گفت: تمرین‌هایمان را دنبال می‌کنیم و قرار است امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف یکی از تیم‌های دسته سه برویم. به هر حال بازی ما در جام حذفی لغو شد و امیدواریم بتوانیم با برگزاری دو بازی دوستانه در شرایط بازی بمانیم. ضمن اینکه ما بعد از مدت‌ها توانستیم تمام بازیکنان‌مان را کنار هم داشته باشیم. ضمن اینکه وعده‌هایی درباره پرداخت مطالبات داده شده است که امیدوارم عملی شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید