Performancing Metrics

عبدالله عبدالله وارد ژنو شد | اتاق خبر
کد خبر: 374574
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 20:23
رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان برای شرکت در شصت و هفتمین نشست سالانه کمیته اجرایی کمیساریای عالی پناهندگان وارد ژنو شد.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از خبرگزاری «جمهور»، «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان پس از پایان کنفرانس بروکسل درباره افغانستان، برای شرکت در شصت و هفتمین نشست سالانه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در رأس یک هئیت عالی رتبه دولتی وارد ژنو شد.

عبدالله، در جریان سفر دو روزه به ژنو با «فلیپو گراندی» رئیس کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان (UNHCR) دیدار می‌کند.

وی همچنین در همایشی تحت عنوان «نتایج کنفرانس بروکسل درباره افغانستان» سخنرانی می‌ کند و در نشست چهارجانبه مشورتی با حضور رئیس کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگا و٬ روسای هیئت‌ های ایران و پاکستان شرکت می‌کند.

عبدالله در حاشیه این سفر با تعدادی از مقامات و شخصیت‌های بین‌المللی نیز دیدار می‌ کند. محور اصلی این سفر را امور پناهندگان٬‌ رسیدگی به مسایل آنها به ویژه مهاجران افغانستان در پاکستان و ایران٬ تشکیل می‌دهد.

عبدالله در گفتگوها و ملاقات‌های خود تلاش خواهد کرد تا توجه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان٬ جامعه جهانی و دیگر سازمان‌های بین‌المللی را به مشکل مهاجرین و رسیدگی همه جانبه این مسئله جلب  کند.

94105

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید